[ B4 1,9 tdi ] wysokie spalanie i dziwne wartości przeplywki
[ B4 1,9 tdi ] wysokie spalanie i dziwne wartości przeplywki
Witam, podpisałem dzisiaj znajomemu 1z na pierburga. Ma dość wysokie spalanie w okolic 8 l/100 km. Podłączyłem vaga i błędów brak, ale w grupie 3 wartość rzeczywista przepływomierza na biegu jałowym wynosiła w okolicy 450 a wartość żądana przez sterowniki 849- wartość ta wogule się nie zmienia. EGR jest zaślepiony. W grupie 11 wartość na biegu jałowym ciśnienia turba rzeczywistą to 880 bar ale żądana przez sterowniki to 1200 bar. Wartość w 10 grupie ciśnienia barometrycznego to 980 bar. Bardzo ciekawi mnie skąd na wartość żądana przeplywki. Wiem że tam jest jakiś chip zrobiony, ale nie wiadomo kto to robił i na ile. A właśnie, dawka paliwa była ustawiona na 6,5 mg. Narazie ustawiłem mu na 4 mg. Dzięki za wskazówki. Pozdrawiam
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Bo tak jest w niektórych tuningowanych softach i nie ma to nic do zwiększonego spalaniagornek90 pisze: podpisałem dzisiaj znajomemu 1z na pierburga. Ma dość wysokie spalanie w okolic 8 l/100 km. Podłączyłem vaga i błędów brak, ale w grupie 3 wartość rzeczywista przepływomierza na biegu jałowym wynosiła w okolicy 450 a wartość żądana przez sterowniki 849- wartość ta wogule się nie zmienia.
To na pewno kolega będzie ci wdzięczny zwiększyłeś mu dawkę o 2,5 mg co zwykle powoduje jeszcze większe spalaniegornek90 pisze:dawka paliwa była ustawiona na 6,5 mg. Narazie ustawiłem mu na 4 mg.
Ostatnio zmieniony 12 sty 2018, 19:51 przez MUNIOR, łącznie zmieniany 3 razy.
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
To wiem, tylko że po ustawieniu na te 4mg jest bardziej mulowanty i mniej dymi niż na tych 6... Nie kapuje o co chodzi. Mój na 6 to się uciagnac nie mogę... A ten chodzi jak sztan. Czyli ta wartością żądana przepływomierza się nie przejmować ?MUNIOR pisze:Bo tak jest w niektórych tuningowanych softach i nie ma to nic do zwiększonego spalaniagornek90 pisze: podpisałem dzisiaj znajomemu 1z na pierburga. Ma dość wysokie spalanie w okolic 8 l/100 km. Podłączyłem vaga i błędów brak, ale w grupie 3 wartość rzeczywista przepływomierza na biegu jałowym wynosiła w okolicy 450 a wartość żądana przez sterowniki 849- wartość ta wogule się nie zmienia.To na pewno kolega będzie ci wdzięczny zwiększyłeś mu dawkę o 2,5 mg co zwykle powoduje jeszcze większe spalaniegornek90 pisze:dawka paliwa była ustawiona na 6,5 mg. Narazie ustawiłem mu na 4 mg.
[ Dodano: 2018-01-12, 20:28 ]
Ma jeszcze pojeździć i jak dalej będzie tak, to się zrobi logiKrzysiek 84 pisze:gornek90, Jak chcesz się coś dowiedzieć o doładowaniu i masie powietrza , to logi dynamiczne trzeba zrobić.
Niestety mrozy nadchodza i trzeba bedzie liczyć się z trochę wyższym spalaniem.