[2.0 ABT] Montaż elektrycznej pompy wody
[2.0 ABT] Montaż elektrycznej pompy wody
Witam.
Chcę dołożyć do swojej 80 (2.0 ABT) dodatkową pompe elektryczną obiegu wody. Myślałem o tym żeby podłączyć ją do zapłonu. Pytanie czy ta pompa może działać cały czas? No i jaki bezpiecznik zastosować do tej instalacji?
Jeżeli ktoś już dokładal do swojego auta taka pompe to byłbym wdzięczny za porady.
Chcę dołożyć do swojej 80 (2.0 ABT) dodatkową pompe elektryczną obiegu wody. Myślałem o tym żeby podłączyć ją do zapłonu. Pytanie czy ta pompa może działać cały czas? No i jaki bezpiecznik zastosować do tej instalacji?
Jeżeli ktoś już dokładal do swojego auta taka pompe to byłbym wdzięczny za porady.
Ostatnio zmieniony 17 lis 2017, 19:08 przez Heru, łącznie zmieniany 1 raz.
- Leo
- Forum Audi 80
- Posty: 3792
- Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
- Imię: Adam
- Model: Inny
- Nadwozie: Coupe quattro
- Silnik: 2,2 3B
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
to nic nie da, bez sensu. Obieg na seryjnej pompie jest zajebisty, lepiej przyjrzeć się termostatowi, oraz odkamienić układ.
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...
Audi Way of Life!
iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...
Audi Way of Life!
iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000
Dzięki za cenne porady które w moim przypadku na nic się zdały. Odkąd kupiłem auto zawsze miałem problem ze słabym grzaniem w zimę. Przeczytałem już chyba miliony tematów na ten temat i chyba sprawdziłem już wszystko. U mnie parownik od LPG jest zaraz za pompą wody która ma łatwiej tłoczyć wodę na niego zamiast na nagrzewnice. Być może u mnie jest on źle umieszczony i stąd te problemy. W każdym bądź razie elektryczna pompa już jest zamontowana i grzeje tak że wysiedzieć nie idzie:)
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4630
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Jeśli masz zatkaną nagrzewnicę to niemal pewne że płyn będzie szedł tam gdzie mniejszy opór (w tym wypadku parownik jeśli jest podłączony równolegle).
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
- Leo
- Forum Audi 80
- Posty: 3792
- Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
- Imię: Adam
- Model: Inny
- Nadwozie: Coupe quattro
- Silnik: 2,2 3B
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
ja tak miałem, zapchana nagrzewnica, i też grzanie się skończyło, a w dodatku po jakimś czasie się rozszczelniła.
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...
Audi Way of Life!
iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...
Audi Way of Life!
iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5438
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga