Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1.9 1Z] Twardo pracuje, słabo przyśpiesza, vmax 120

lop16
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8
Rejestracja: 23 sty 2018, 02:05

[B4 1.9 1Z] Twardo pracuje, słabo przyśpiesza, vmax 120

Post autor: lop16 » 23 sty 2018, 02:09

Witam, mam problem z audicką 1993 rok 1.9 tdi na bochu . Twardo pracuje, obroty ok 1 tyś na biegu jałowym, słabo przyśpiesza, bez gazu z miejsca nie ruszysz. V-max na 5 biegu to 100 do 120 km/h ale nie kopci nawet przy mocnym bucie co jest zadziwiające :o . Panowie gdzie szukać przyczyny? Od czego zacząć? Check engine się świeci ale brakowało jednego bezpiecznika z 3 (tych poziomo ustawionych co powinna być chyba zaślepka "motor") po załozeniu jak check się zapali wystarczy przyhamować i od razu gaśnie :D taki paradoks!

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 23 sty 2018, 12:45

lop16 pisze: mam problem z audicką 1993 rok 1.9 tdi na bochu . Twardo pracuje, obroty ok 1 tyś na biegu jałowym, słabo przyśpiesza, bez gazu z miejsca nie ruszysz
Na 99.9% winny nastawnik
lop16 pisze:Check engine się świeci ale brakowało jednego bezpiecznika z 3 (tych poziomo ustawionych co powinna być chyba zaślepka "motor") po załozeniu jak check się zapali wystarczy przyhamować i od razu gaśnie
Bez bezpiecznika z nakładką "motor " nie do sie normalnie jezdzić ,nie ma zasilania n108 ,n75 i czujników sprzegła oraz hamulca.Silnik klekocze niemiłosiernie po dodaniu gazu a brak zasilania n75 powoduje zaniżone doładowanie jak na "bajpasie "

lop16
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8
Rejestracja: 23 sty 2018, 02:05

Post autor: lop16 » 23 sty 2018, 18:43

Silnik klekocze niemiłosiernie po dodaniu gazu cały czas

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 23 sty 2018, 19:24

Vag i do sprawdzenia parametry pracy silnika , oraz błędy.

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 23 sty 2018, 19:45

lop16 pisze:Silnik klekocze niemiłosiernie po dodaniu gazu cały czas
No to nastawnik takich "cudów " raczej nie powoduje ...to raczej coś z początkiem wtrysku
Krzysiek 84 pisze:Vag i do sprawdzenia parametry pracy silnika , oraz błędy.

Awatar użytkownika
bozmek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1107
Rejestracja: 31 sie 2010, 10:20
Lokalizacja: RBI

Post autor: bozmek » 23 sty 2018, 19:57

Bezpieczniki dobre te 3 co są wzdłuż ?

lop16
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8
Rejestracja: 23 sty 2018, 02:05

Post autor: lop16 » 23 sty 2018, 20:37

bozmek pisze:Bezpieczniki dobre te 3 co są wzdłuż ?
Jeszcze pozamieniam jutro na inne i sprawdzę :/ Były popalone a jednego brakowało. Brakującego uzupełniłem ale pracuje tak samo tylko check gaśnie po naciśnieciu hamulca. 2 pozostałe były popalone i są podrutowane :o . Od rzeźnika chyba te audi :/
Podczas jazdy czuć że turbo ładuje coś ale też powyżej 2 / 2.5 tyś jakby ją odcinało. No i podejrzenie UPG bo ktoś specjalnie zrobił dziurę w korku, po założeniu na nowy i zalaniu płynu do kreski maks po ok 10 km rozsadziło mały wąż (ten idący od termostatu na środku ma trójnik i na końcu jest zagięty w kolanko i wchodzi do pompy wody i właśnie na tym kolanku).

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 23 sty 2018, 20:44

lop16 pisze:Jeszcze pozamieniam jutro na inne i sprawdzę :/ Były popalone a jednego brakowało. Brakującego uzupełniłem ale pracuje tak samo
Tu tylko bezpiecznik "motor " gdyby go nie było ,albo jak był spalony mógł mieć wpływ na "klekot " ,pozostałe są od "elektryki" nie zwiazanej z osprzętem silnika .Takze jak po wymianie bezpieczników nic się nie zmieniło , to podpięcie vaga powinno wyjasnić przyczynę "klekotu" .Zwykle jest to zbyt wczesny poczatek wtrysku ,albo coś z zaworkiem n108 np.urwany jeden z jego kabelków.Ostatnio miałem przypadek gdzie poczatek wtrysku był 180 ...po dodaniu gazu klekot był taki że uszy więdły

lop16
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8
Rejestracja: 23 sty 2018, 02:05

Post autor: lop16 » 23 sty 2018, 21:17

Munior gdybym tylko mógł zajechać nią do Lubartowa i byłoby ciepło to byś mi ogarnął pewnie od ręki :D Ale z podejrzeniem UPG raczej nie pojadę :/

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 23 sty 2018, 21:31

lop16 pisze: z podejrzeniem UPG raczej nie pojadę
Jak puchną węże ,to popuść delikatnie korek na wyrównawczym ...ja mimo ze nic mi sie z uszczelką nie dzieje ,tak profilaktycznie nigdy nie mam go dokręconego na fuul ...zawsze to zdrowiej dla calego ukladu chlodzenia jak pracuje bez cisnienia ;-)

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 23 sty 2018, 21:41

MUNIOR pisze:tak profilaktycznie nigdy nie mam go dokręconego na fuul ...zawsze to zdrowiej dla calego ukladu chlodzenia jak pracuje bez cisnienia ;-)
Kazdy zawsze ma go mocno dokręconego , jak zawsze u kogos patrzę pod maską , chyba boja się , że im ubędzie tego płynu rotfl

lop16
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8
Rejestracja: 23 sty 2018, 02:05

Post autor: lop16 » 24 sty 2018, 16:08

Pompa wody puszcza już więc wymienię ją założę taki nowy przewód albo dosztukuje coś i napełnię układ i zobaczymy co to będzie :D Oczywiście nie dokręcając korka do maksimum. Szkoda że zima to trzeba płyn marnować :/ Wcześniej był korek z rozwierconą dziurą wiertłem pewnie im już wcześniej węże puchły a niby uszczelka wymieniana miała być :/ . Dziewczny przypadek bo wyrównawczym mam dormalnie pianę jakbyście mydło w wannie wybełtali :o Póki układ był pełny i nowy korek był to temperaturkę trzymała ok 60 - 65 stopni i ogrzewanie nawet w środku jakieś było :D Oczywiście jak puścił przewód momentalnie zrobiło się ok 100 :D

[ Dodano: 2018-01-24, 16:08 ]
Dobra Pany, wymieniłem bezpieczniki i jak ręką odjął :D Moc jest , nie klekota :D I gaz normalnie pracuje :D

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 24 sty 2018, 16:35

lop16 pisze:Dobra Pany, wymieniłem bezpieczniki i jak ręką odjął
A pisałeś ze bezpieczniki wymieniłeś i uzupełniłeś :-D

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 24 sty 2018, 17:52

MUNIOR pisze:
lop16 pisze:Dobra Pany, wymieniłem bezpieczniki i jak ręką odjął
A pisałeś ze bezpieczniki wymieniłeś i uzupełniłeś :-D
<niedowiarek> boisie
A my już tu zaczynaliśmy rozkręcać się , jak by tu Ci pomóc.

Awatar użytkownika
bozmek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1107
Rejestracja: 31 sie 2010, 10:20
Lokalizacja: RBI

Post autor: bozmek » 24 sty 2018, 18:02

Miałem czucie ze tam pewnie z tym bezpiecznikiem coś ma nie hallo cwaniak_

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl