Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[All] Schematy instalacji elektrycznej

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 26 sty 2018, 20:20

Czyli stałe napiecie bez wzgledu na zapłon??


I nie pamietasz który pin?:P jakie kłopoty z silnikiem???

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 26 sty 2018, 20:21

Jarewa pisze:Czyli stałe napiecie bez wzgledu na zapłon??
tak
Jarewa pisze:I nie pamietasz który pin?:P
liczyłem ale kurde nie pamiętam

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 26 sty 2018, 20:25

To leć po piwo bo trafiłem na 100% ktoś podpiął masę silnika pod plus alternatora akurat to niedawno przerabiałem, problemy z obrotomierzem na wtyczce sondy plus12V itd itd Ecu śmietnik musisz nowy założyć.

Kamikadze
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 67
Rejestracja: 13 sty 2013, 12:53

Post autor: Kamikadze » 26 sty 2018, 20:29

Tylko czym to sprawdzałeś że wyszło ci 14V ??
Bo może robi się tak jak przy sprawdzaniu żarówek, które robią za zamknięcie obwodu i na kablu masz masę i plusa :)
Kiedyś tak walczyłem z pozycjami... wszędzie masy, wszędzie plusy, bo prąd szedł przez żarówki :)
Podłącz jakąś żarówkę, jak zaświeci to wiadomo że plus

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 26 sty 2018, 20:30

Jarewa pisze:To leć po piwo bo trafiłem na 100% ktoś podpiął masę silnika pod plus alternatora akurat to niedawno przerabiałem, problemy z obrotomierzem na wtyczce sondy plus12V itd itd Ecu śmietnik musisz nowy założyć.
kur.....

o tu gdzieś szło tak mniej więcej

Obrazek

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 26 sty 2018, 20:43

To by się zgadzało piotrku bo 42 to masa silnika w sensie masa głowicy i kolor też się zgadza a jak miałeś wtyczke rozebraną to powinno być połączony ten kabel z ekranem sondy czyli ten wiesz jaki kabel.


Obrazek

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 27 sty 2018, 19:25

Jarewa, miałeś rację ;-) dzięki piwoa80
Że też sam na to nie wpadłem rotfl

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 27 sty 2018, 19:45

A silnik ożył czy jak?

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 27 sty 2018, 19:47

Jarewa pisze:A silnik ożył czy jak?
silnik żyje cały czas tylko ecu nie widzi pracy sondy, muszę nowego kompa poszukać

KoguTekBoSS
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5
Rejestracja: 06 sty 2018, 16:40

Post autor: KoguTekBoSS » 13 lut 2018, 19:13

A jest mi ktoś w stanie opisać wszystkie piny w kostkach z tej skrzynki?

Obrazek

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 13 lut 2018, 19:26

Sa opisane schematy sie zwą

KoguTekBoSS
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5
Rejestracja: 06 sty 2018, 16:40

Post autor: KoguTekBoSS » 13 lut 2018, 20:50

Wrzućcie jakieś nakierowanie to sobie to poczytam. Potrzebuję kompletnego opisu pinów.

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 13 lut 2018, 21:40


uszek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7
Rejestracja: 19 maja 2018, 08:46
Lokalizacja: Zarzecze

Post autor: uszek » 19 maja 2018, 09:01

Witam
Poszukuje schematu. Mam ksiązke naprawiam sam i nie zgadają mi sie kolory kabli z moimi obecnymi I gdzie są spięte. Musze doprowadzić część instalacji do porządku gdyż ktoś jakieś mostki robił i dziwne rzeczy, odłączył przycisk awaryjnych oraz jest inny przekaźnik kierunkowskazów ( dolozony)
Mam też drugą instalację z takiego samego modelu ale tam też jest inaczej niż u mnie i inaczej niz w ksiązce sam naprawiam. Czyli mam 3 wersje w której moja mniej więcej działa bo świecą się czerwone kontrolki po zapłonie
Wszystko co znalazłem to dotyczy typ 85 A znów ruskie sam naprawiuam jest nieczytelne

Skrzynkę mam na stare bezpieczniki z jednym rzędem na przekaźniki.

rgg
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4
Rejestracja: 09 lip 2019, 01:09

Post autor: rgg » 21 lip 2019, 23:12

Cześć, to mój pierwszy wpis więc najpierw sie przywitam :]

Mam stare auto które nazywa się Barkas B1000, jestem w trakcie zmiany silnika, mój wybór padł na napęd Audi 80 B3 z 1988r, 1,8s na gaźniku, 55KW, bo jest zbliżony gabarytami i układem do oryginału. Mam całe Audi z którego go wyciągnąłem i przy demontażu było do silnika podłączonych sporo kabli do różnych czujników.

Czy może ktoś mi powiedzieć które czujniki muszą być pozostawione aby silnik działał prawidłowo tak aby ograniczyć elektrykę silnika do minimum?

pozdrawiam Sebastian

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl