[All] Schematy instalacji elektrycznej
Tylko czym to sprawdzałeś że wyszło ci 14V ??
Bo może robi się tak jak przy sprawdzaniu żarówek, które robią za zamknięcie obwodu i na kablu masz masę i plusa
Kiedyś tak walczyłem z pozycjami... wszędzie masy, wszędzie plusy, bo prąd szedł przez żarówki
Podłącz jakąś żarówkę, jak zaświeci to wiadomo że plus
Bo może robi się tak jak przy sprawdzaniu żarówek, które robią za zamknięcie obwodu i na kablu masz masę i plusa
Kiedyś tak walczyłem z pozycjami... wszędzie masy, wszędzie plusy, bo prąd szedł przez żarówki
Podłącz jakąś żarówkę, jak zaświeci to wiadomo że plus
-
- Forum Audi 80
- Posty: 5
- Rejestracja: 06 sty 2018, 16:40
-
- Forum Audi 80
- Posty: 5
- Rejestracja: 06 sty 2018, 16:40
Witam
Poszukuje schematu. Mam ksiązke naprawiam sam i nie zgadają mi sie kolory kabli z moimi obecnymi I gdzie są spięte. Musze doprowadzić część instalacji do porządku gdyż ktoś jakieś mostki robił i dziwne rzeczy, odłączył przycisk awaryjnych oraz jest inny przekaźnik kierunkowskazów ( dolozony)
Mam też drugą instalację z takiego samego modelu ale tam też jest inaczej niż u mnie i inaczej niz w ksiązce sam naprawiam. Czyli mam 3 wersje w której moja mniej więcej działa bo świecą się czerwone kontrolki po zapłonie
Wszystko co znalazłem to dotyczy typ 85 A znów ruskie sam naprawiuam jest nieczytelne
Skrzynkę mam na stare bezpieczniki z jednym rzędem na przekaźniki.
Poszukuje schematu. Mam ksiązke naprawiam sam i nie zgadają mi sie kolory kabli z moimi obecnymi I gdzie są spięte. Musze doprowadzić część instalacji do porządku gdyż ktoś jakieś mostki robił i dziwne rzeczy, odłączył przycisk awaryjnych oraz jest inny przekaźnik kierunkowskazów ( dolozony)
Mam też drugą instalację z takiego samego modelu ale tam też jest inaczej niż u mnie i inaczej niz w ksiązce sam naprawiam. Czyli mam 3 wersje w której moja mniej więcej działa bo świecą się czerwone kontrolki po zapłonie
Wszystko co znalazłem to dotyczy typ 85 A znów ruskie sam naprawiuam jest nieczytelne
Skrzynkę mam na stare bezpieczniki z jednym rzędem na przekaźniki.
Cześć, to mój pierwszy wpis więc najpierw sie przywitam :]
Mam stare auto które nazywa się Barkas B1000, jestem w trakcie zmiany silnika, mój wybór padł na napęd Audi 80 B3 z 1988r, 1,8s na gaźniku, 55KW, bo jest zbliżony gabarytami i układem do oryginału. Mam całe Audi z którego go wyciągnąłem i przy demontażu było do silnika podłączonych sporo kabli do różnych czujników.
Czy może ktoś mi powiedzieć które czujniki muszą być pozostawione aby silnik działał prawidłowo tak aby ograniczyć elektrykę silnika do minimum?
pozdrawiam Sebastian
Mam stare auto które nazywa się Barkas B1000, jestem w trakcie zmiany silnika, mój wybór padł na napęd Audi 80 B3 z 1988r, 1,8s na gaźniku, 55KW, bo jest zbliżony gabarytami i układem do oryginału. Mam całe Audi z którego go wyciągnąłem i przy demontażu było do silnika podłączonych sporo kabli do różnych czujników.
Czy może ktoś mi powiedzieć które czujniki muszą być pozostawione aby silnik działał prawidłowo tak aby ograniczyć elektrykę silnika do minimum?
pozdrawiam Sebastian