oddałem auto do warsztatu na uszczelnienie silnika 2.8 ( mam cały dół zalany, mimo, iż uszczelki kap zaworowych były wymieniane. Mechanik przesłał mi wycenę, w której uwzględnił:
- uszczelki miski olejowej
- uszczelniacz wału korbowego
- uszczelka tylnego łoża
- uszczelka pompy oleju
- łozysko igiełkowe wałka sprzęgłowego
- sprzęgło kpl ( w razie gdyby okazało się, że po demontażu skrzyni jest do wymiany sprzęgło )
- olej silnikowy
- filtr oleju
- płyn chłodniczy
Za całość razem z robocizną wyceniono mi 2200 zł razem ze sprzęgłem, bez ok 1600-1700zł
Pytania mam dwa:
1.Czy to dużo za ten zakres prac?
2. Czy muszę wymieniać płyn chłodniczy skoro wymieniałem go 8 miesięcy temu i ma przejechane 1500 km... wiem, że to oszczędność rzędu 80 zł ale wole się upewnić.
Bardzo proszę o informację, gdyż muszę określić się mechanikowi co i jak

Z góry dzięki za informacje i pomocne komentarze
[ Dodano: 2018-02-02, 12:24 ]
Panowie ktoś coś podpowie?