[B3 1.8 PM] Trzęsie samochodem na luzie
Wymieniłem tą podstawe, przy okazji filtr powietrza i puściłem odme bokiem bo walila olejem. Objawy nadal są takie same, nadal strzela z wydechu na benzynie i na gazie. Zauważyłem że mam chyba rozrząd przestawiony bo akurat tak sie złożyło że na kole od wałka rozrządu byl znak we wlasciwym miejscu więc zajrzałem na ten na kole zamachowym a tam znaku 0 brak pobawiłem się więc troche zapłonem i ustawilem tak zeby bylo jak najlepiej ale zeby silnik do konca równo pracowal to sie nie da.
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11730
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
ciemny11, rozrząd jest taki sam https://audi80.pl/20-abk-znaki-rozr ... t79249.htm
A rozjechany rozrząd, zapłon albo zużyte świece mogą powodować takie objawy?
[ Dodano: 2018-02-04, 13:06 ]
Znak na kole zamachowym jest tak ze 2cm powyżej tego wypustu więc rozrząd jest troche przestrzelony. W tym miesiącu chyba odstawie go do wymiany paska wraz z rolką, simeringów i do regulacji zapłonu bo tak na słuch to raczej słabo
[ Dodano: 2018-02-04, 13:06 ]
Znak na kole zamachowym jest tak ze 2cm powyżej tego wypustu więc rozrząd jest troche przestrzelony. W tym miesiącu chyba odstawie go do wymiany paska wraz z rolką, simeringów i do regulacji zapłonu bo tak na słuch to raczej słabo
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11730
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
hmm, zajrzyj do kilku tematów dotyczących rozrządu czy to abt czy abk czy pm to jedno o to samo. Bo bierzesz się za to jakoś dziwnie i od tylca. Ten znak 0 na kole zamachowym nie może być powyżej ani poniżej tylko równo z dolną krawędzią a dopiero później sprawdzasz pozostałe znaki. Tematów jest masa więc nie będę się rozpisywał.ciemny11 pisze:Znak na kole zamachowym jest tak ze 2cm powyżej tego wypustu więc rozrząd jest troche przestrzelony.
czy u ciebie może dawać objawy jak w temacie, nie wiem - być może w końcu rozrząd i zapłon to podstawa w silniku benzynowym.ciemny11 pisze:A rozjechany rozrząd, zapłon albo zużyte świece mogą powodować takie objawy?
Na pewno ten objaw pyrkania z rury wydechowej to tak.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4735
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Ustaw na 0 na kole i zobacz wtedy na wałku. Bo takie przesunięcie jak masz na kole zamachowym pewnie nie da nawet połowy ząbka na kółku rozrządu.
Ostatnio zmieniony 06 lut 2018, 20:02 przez maciek889, łącznie zmieniany 2 razy.
Masz rację. Jak na kole jest 0 to na wałku rozrządu jest o pół ząbka przesunięty znak. Może wymienie świece i dam go do regulacji zapłonumaciek889 pisze:Ustaw na 0 na kole i zobacz wtedy na wałku. Bo takie na kole jak masz na kole zamachowym pewnie nie da nawet połowy ząbka na kółku rozrządu.
[ Dodano: 2018-02-08, 19:09 ]
Jeszcze takie pytanie. Czy takim wynalazkiem daloby rade ustawić zapłon w miare dobrze?
To może wypróbuję. Może akurat uda się coś zdziałać. Zauważyłem jeszcze że jak przydusze mocniej gaz podczas jazdy to słychać takie głośne brzęczenie gdzieś z przodu i teraz nie wiem czy to przez dziurę gdzieś w wydechu czy coś w silniku bo gdy silnik nie jest obciążony to tego nie słychać
[ Dodano: 2018-02-08, 20:09 ]
A i czy to pykanie jak na filmiku to może być przez nieszczelny wydech? Rozumiem że kąt wyprzedzenia zapłonu mam regulować na benzynie
[ Dodano: 2018-02-11, 12:01 ]
A i jeszcze pytanie co do ustawiania zapłonu. Czytałem o blokowaniu komputera przed ustawianiem zaplonu. Czy silnika PM też to dotyczy czy poprostu odpalam, grzeje silnik i ustawiam na lampe? Sory że tak męcze ale nie jestem specjalistą i wole zapytać niż zrobić jakiś błąd
[ Dodano: 2018-02-08, 20:09 ]
A i czy to pykanie jak na filmiku to może być przez nieszczelny wydech? Rozumiem że kąt wyprzedzenia zapłonu mam regulować na benzynie
[ Dodano: 2018-02-11, 12:01 ]
A i jeszcze pytanie co do ustawiania zapłonu. Czytałem o blokowaniu komputera przed ustawianiem zaplonu. Czy silnika PM też to dotyczy czy poprostu odpalam, grzeje silnik i ustawiam na lampe? Sory że tak męcze ale nie jestem specjalistą i wole zapytać niż zrobić jakiś błąd
Ustawiłem zapłon na lampe, gorna krawędź wypustu na kole zamachowym na rowno z dolną częścią okienka, czasami falowało delikatnie. Jednak gdy przygazuje to ten wypust ucieka sporo w góre i im więcej gazu tym bardziej aż poza okienko. Czy to normalne? Niestety to pykanie z wydechu jest nadal
[ Dodano: 2018-02-12, 19:27 ]
Przy okazji przeczyscilem styki na kopułce i palcu rozdzielacza
[ Dodano: 2018-02-12, 19:27 ]
Przy okazji przeczyscilem styki na kopułce i palcu rozdzielacza