[2.0 ABK] słabe światła mijania i drogowe
[2.0 ABK] słabe światła mijania i drogowe
Witam, z racji iż ostatnio wcześniej robi sie ciemno, zauważyłem że światła drogowe i mijania mam bardzo słabe, szkła w reflektorach nie są brudne ani zniszczone, odblaski są ok.,żarówki H4 dziś wymieniłem na nowe 55/60W+50% więcej światła Philips, i nic, dalej słabo świeci, może ktoś miał taki przypadek, co z tym fantem zrobić???
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony 16 paź 2011, 20:04 przez karlos2, łącznie zmieniany 1 raz.
Poprawiłem.gibaj pisze:Popraw proszę tytuł tego wątku zgodnie z regulaminem. Zastosuj w nim odpowiednie tagi. Dla działu technicznego tagi wyglądają tak. W przypadku nie poprawienia, zostanie on zamknięty lub usunięty !
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez karlos2, łącznie zmieniany 1 raz.
philips słaby.
Odblaski na soczewie odbija na 350m a na drogowych to nawet do 1km się doliczyłem na prostej.
Naprawdę wstawiaj NB i się ciesz i ustaw lampy:)
Odblaski na soczewie odbija na 350m a na drogowych to nawet do 1km się doliczyłem na prostej.
Naprawdę wstawiaj NB i się ciesz i ustaw lampy:)
Ostatnio zmieniony 27 lis 2019, 18:41 przez MichalxQ7, łącznie zmieniany 1 raz.
MichalxQ7 pisze:philips to największe Chińskie ścierwo osram night breaker +90 nie ma nic lepszego naprawdę.
Miałem je H4 ale niestety klosz dostał strzała kamieniem i pękł i mówię soczewki wstawię.
I w soczewie mam H1żarnik 6000k a na drogowe night breaker +90 i efekt jest taki ze jak je ustawiłem to
Odblaski na soczewie odbija na 350m a na drogowych to nawet do 1km się doliczyłem na prostej.
Naprawdę wstawiaj NB i się ciesz i ustaw lampy:)
Dokładnie, kiepskie,
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez FLORYDA, łącznie zmieniany 2 razy.
13.18v na żarówce przy pracującym silniku to za mało , sprawdź ładowanie akumulatora / alternator .
Pomiar na akumulatorze na wolnych obrotach bez świateł i przy ok 3000 obrotów na światłach.
Jeśli będzie w okolicach 14v to jest dobrze.
Wtedy pomoże montaż przekaźników na lampy . Opis jest na forum.
Pomiar na akumulatorze na wolnych obrotach bez świateł i przy ok 3000 obrotów na światłach.
Jeśli będzie w okolicach 14v to jest dobrze.
Wtedy pomoże montaż przekaźników na lampy . Opis jest na forum.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4658
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Przy tych cienkich kablach jakie s w audi 80 to norma.serizzi pisze:13.18v na żarówce przy pracującym silniku to za mało
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11726
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
a po co 3 tyś obrotów?, na wolnych ma być 14Vserizzi pisze:Pomiar na akumulatorze na wolnych obrotach bez świateł i przy ok 3000 obrotów na światłach.
Jeśli będzie w okolicach 14v to jest dobrze.
o toż to, u mnie też tak podobniemaciek889 pisze:serizzi napisał/a:
13.18v na żarówce przy pracującym silniku to za mało
Przy tych cienkich kablach jakie s w audi 80 to norma.
ps ale nie ma się co jarać bo kolega jakiegoś starego kotleta odgrzał koledzy już pewnie dawno temat rozwiązali
WRC is for boys.
Group B was for men.
Group B was for men.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga