Hej, mam problem z moim ABT + LPG, wczoraj podczas jazdy ok 5 min po odpaleniu przejechałem może 200metrów po zatrzymaniu się na skrzyżowaniu silnik umarł, kręci lecz nie odpala, po długim kręceniu zakulał, ale puściłem gaz i zdechł, potem nie było iskry.
Zahlowałem go do domu, wymieniłem świece, palec, kopułkę, przewód WN cewka-kopułka. Nadal 0 iskry. Odłączyłem aku, bo już lekko się rozładował od kręcenia naładowałem go, po ok. 1h (3-4h od awarii) Silnik odpalił od strzała.
Dziś taka sama sytuacja 200m przejechane silnik padł po zakręceniu kulał, lekko popracował i po puszczeniu gazu padł, 0 iskry, naładowałem akumulator po 3-4 h od awarii silnik odpalił od strzała...
Dodam, że silnik też nie odpalał awaryjnie na gazie, paliwo dostaje i jedne i drugie lecz nie dostaje iskry/
Co może mu być? Dodam, że dziś rano ładnie odpalił dojechałem elegancko do roboty i po pracy padł, ładowanie 14.4v
Naprawdę misie potrzebuję pilnej pomocy, do piątku potrzebuje pewnego sprawnego samochodu!
Z góry dziękuje za każdą pomoc, starałem się opisać problem jak najdokładniej.
[B4 2.0 ABT] Raz odpala, raz nie, gaśnie podczas jazdy
-
- Forum Audi 80
- Posty: 20
- Rejestracja: 08 sie 2017, 00:18
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4735
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Tu masz poradnik co robić krok po kroku: https://audi80.pl/topics77/faq-co-z ... t98745.htm
-
- Forum Audi 80
- Posty: 20
- Rejestracja: 08 sie 2017, 00:18
1. Palec i kopułka i świece sprawne
2. Pompę słychać
3. Kable oraz masa dobra
4. Nie wiem czy sprawdzę czujnik halla jeżeli samochód chodzi teraz dobrze, a nie chce nim wyjeżdzać i znów się prosić o holowanie Teraz zasilanie na styku 15 jest
5. Rozrząd na miejscu, ustawiony poprawnie stopień sprężania od 11.2 do 11.7
6. Nie sprawdzałem, ale pompa zawsze podaje paliwo u mnie problem jest z czasowym brakiem iskry
7. Pompkę słychać, pracuje dobrze bezpiecznik nr 13 sprawny
9. Miesiąc temu filtr robiony
Nie wiem panowie co dalej robić
2. Pompę słychać
3. Kable oraz masa dobra
4. Nie wiem czy sprawdzę czujnik halla jeżeli samochód chodzi teraz dobrze, a nie chce nim wyjeżdzać i znów się prosić o holowanie Teraz zasilanie na styku 15 jest
5. Rozrząd na miejscu, ustawiony poprawnie stopień sprężania od 11.2 do 11.7
6. Nie sprawdzałem, ale pompa zawsze podaje paliwo u mnie problem jest z czasowym brakiem iskry
7. Pompkę słychać, pracuje dobrze bezpiecznik nr 13 sprawny
9. Miesiąc temu filtr robiony
Nie wiem panowie co dalej robić
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4735
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Jak pompka startuje zawsze przy kręceniu rozrusznikiem a iskry brak to pewnie będzie cewka zapłonowa albo coś z jej zasilaniem albo coś antykradzieżowego. Ale jak teraz działa to możesz wymieniać tylko w ciemno.
Ostatnio zmieniony 06 lut 2018, 21:51 przez maciek889, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 20
- Rejestracja: 08 sie 2017, 00:18
Pompka pracuje elegancko, paliwo jest pół baku PB gazu prawie pod korek,
Nie mamy co szukać problemu w paliwie, bo za pierwszą awarią oraz drugą iskra nie występowała na żadnym z kabli rozruchowych, na moje oko najlepiej będzie spróbować wymienić kostkę stacyjki, może styki nie łapią i odcina zasilanie na cewkę? no i cewkę jutro postaram się znaleźć na złomie używaną i podmienić. No jeżeli to nie pomoże to MOIM zdaniem zostaje czujnik HALLA, jak to widzicie?
O WŁAŚNIE ANTYKRADZIEŻOWEGO! Jak zrzucałem deskę, zobaczyłem dwie puchy, jedna od alarmu a druga od centralnego, alarm chyba jest wyłączony, bo nigdzie nie ma czujników itd a od centralnego nie ma pilocika. Jak zrzuciłem dechę i odpiąłem te moduły silnik nie odpalał, więc wrzuciłem je na miejsce co o tym sądzicie?
Nie mamy co szukać problemu w paliwie, bo za pierwszą awarią oraz drugą iskra nie występowała na żadnym z kabli rozruchowych, na moje oko najlepiej będzie spróbować wymienić kostkę stacyjki, może styki nie łapią i odcina zasilanie na cewkę? no i cewkę jutro postaram się znaleźć na złomie używaną i podmienić. No jeżeli to nie pomoże to MOIM zdaniem zostaje czujnik HALLA, jak to widzicie?
O WŁAŚNIE ANTYKRADZIEŻOWEGO! Jak zrzucałem deskę, zobaczyłem dwie puchy, jedna od alarmu a druga od centralnego, alarm chyba jest wyłączony, bo nigdzie nie ma czujników itd a od centralnego nie ma pilocika. Jak zrzuciłem dechę i odpiąłem te moduły silnik nie odpalał, więc wrzuciłem je na miejsce co o tym sądzicie?