[B3,B4] Rozbiórka i naprawa licznika wersja VDO.
Czołem!
Jestem po naprawie licznika w b3, wymieniłem małą zębatke, kilometry się nabijają, wszystko niby działa ale jednak mam inny problem, mianowicie po złożeniu wszystkiego wskazówka od paliwa i temperatury wychyla się za mocno, tj. mam pół baku paliwa a wskazówka pokazuje mi prawie cały bak. Temp przed naprawą była przed 90 a teraz pokazuje jakieś 110 stopni
Ten scalak od prostowania napięcia na 3 nóżkach jest wsadzony chyba tak samo (nie da się chyba za bardzo wsadzic tego inaczej)
Jakieś pomysły ?
ZAŁAMKA
Jestem po naprawie licznika w b3, wymieniłem małą zębatke, kilometry się nabijają, wszystko niby działa ale jednak mam inny problem, mianowicie po złożeniu wszystkiego wskazówka od paliwa i temperatury wychyla się za mocno, tj. mam pół baku paliwa a wskazówka pokazuje mi prawie cały bak. Temp przed naprawą była przed 90 a teraz pokazuje jakieś 110 stopni
Ten scalak od prostowania napięcia na 3 nóżkach jest wsadzony chyba tak samo (nie da się chyba za bardzo wsadzic tego inaczej)
Jakieś pomysły ?
ZAŁAMKA
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5479
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Panowie, chyba będzie ok, faktycznie siedział u mnie zamiennik a włożony był jak orginał, ale już dzisiaj nie dam rady sprawdzić, zamelduję jutro czy śmiga !
Pozdro i dzięki za pomoc !!!
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Edit:
Tak jak pisaliście chłopaki, włożyłem odwrotnie i jest gitara !
Dzięki !!!
Pozdro i dzięki za pomoc !!!
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Edit:
Tak jak pisaliście chłopaki, włożyłem odwrotnie i jest gitara !
Dzięki !!!
Dziś rozebralem te zegary bo dalej brak podswietlenia po połączeniu na sztywno, po 1 okazało się ze jedna z diod ma przejscie w dwie strony to wlutowalem inna a po dwa ścieżka się przepalila w jednym miejscu wiec zastapilem ja kawałkiem przewodu, podswietlenie zadzialało na 3 sek i poszedł dym z zegarów, ścieżka poszła dalej. Czy znacie kogoś na śląsku kto naprawia zegary bo jest jakieś zwarcie, czy lepiej kupić używany zegar?
Jakby ktoś miał do sprzedania 893 190a
Jakby ktoś miał do sprzedania 893 190a
Audi 89Q rok 90 wiec to chyba B3
Było tak że nie swieciły niektóre zarówki podswietlenia, wiec wymieniłem wszystkie, tyle że po wymianie(może przed też tak było, nie wiem), jak ruszyłem regulator natężenia podświetlenia to albo nie działało w ogóle albo na maxa, ale to nic.. ustawiłem na max i jezdziłem do póki nie wpadłem w dziure i całe podswietlenie zgasło, zacząłem jednocześnie czuć lekko zapach spalenizny, po wymontowaniu zauwazyłem pęknięcie
.
Było tak że nie swieciły niektóre zarówki podswietlenia, wiec wymieniłem wszystkie, tyle że po wymianie(może przed też tak było, nie wiem), jak ruszyłem regulator natężenia podświetlenia to albo nie działało w ogóle albo na maxa, ale to nic.. ustawiłem na max i jezdziłem do póki nie wpadłem w dziure i całe podswietlenie zgasło, zacząłem jednocześnie czuć lekko zapach spalenizny, po wymontowaniu zauwazyłem pęknięcie
.
- Jarewa
- Forum Audi 80
- Posty: 8403
- Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
- Imię: Jarek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Głogów
To już powinno dać ci do myślenia rezystor się nie przepala bez powodów, W twoim przypadku do sprawdzenia jeszcze podświetlanie gałek nawiewu i chyba bodajże włącznik blokady bo nie pamiętam czy on miał podświetlenie "po ściemniaczu" Jak i wyjście z licznika napięcia "po ściemniaczu" czy czasem wiązka nie robi gdzieś zwarcia.bokers89 pisze: jak ruszyłem regulator natężenia podświetlenia to albo nie działało w ogóle albo na maxa