Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3,B4] Rozbiórka i naprawa licznika wersja VDO.

Wszelkiego rodzaju opisu napraw, instrukcje napraw itp.
sebter
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 28
Rejestracja: 25 cze 2015, 09:57
Lokalizacja: Olecko
Kontakt:

Post autor: sebter » 19 lut 2018, 09:46

Czołem!
Jestem po naprawie licznika w b3, wymieniłem małą zębatke, kilometry się nabijają, wszystko niby działa ale jednak mam inny problem, mianowicie po złożeniu wszystkiego wskazówka od paliwa i temperatury wychyla się za mocno, tj. mam pół baku paliwa a wskazówka pokazuje mi prawie cały bak. Temp przed naprawą była przed 90 a teraz pokazuje jakieś 110 stopni :/
Ten scalak od prostowania napięcia na 3 nóżkach jest wsadzony chyba tak samo (nie da się chyba za bardzo wsadzic tego inaczej)

Jakieś pomysły ?

ZAŁAMKA :|

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 19 lut 2018, 10:20

Oryginał TCA 700Y powinien być zamontowany jak na zdjęciu .


Natomiast zamienniki montujemy odwrotnie.

Obrazek

sebter
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 28
Rejestracja: 25 cze 2015, 09:57
Lokalizacja: Olecko
Kontakt:

Post autor: sebter » 19 lut 2018, 21:15

Wielkie dzięki !!!
Jutro sprawdze czy mam ori czy zmiennik, wsadzony mam jak by miał być ori.
Dam znać ;D

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 19 lut 2018, 23:17

Zamiennik to L7810

sebter
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 28
Rejestracja: 25 cze 2015, 09:57
Lokalizacja: Olecko
Kontakt:

Post autor: sebter » 20 lut 2018, 17:36

Panowie, chyba będzie ok, faktycznie siedział u mnie zamiennik a włożony był jak orginał, ale już dzisiaj nie dam rady sprawdzić, zamelduję jutro czy śmiga !
Pozdro i dzięki za pomoc !!!

------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Edit:

Tak jak pisaliście chłopaki, włożyłem odwrotnie i jest gitara !
Dzięki !!!

Awatar użytkownika
bokers89
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 62
Rejestracja: 21 lut 2018, 05:17
Lokalizacja: śląskie

Post autor: bokers89 » 12 mar 2018, 01:14

Panowie bo mam problem z podświetleniem licznika i dodatkowych zegarów, wydaje mi się ze winny jest regulator natężenia światła, bo pekniety jest ten biały plastik, czy jak połączenie te dwa gwinty jakims przewodnikiem na stałe to powinno swiecic maksymalnym natężeniem światła?

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 12 mar 2018, 05:41

tak

Awatar użytkownika
bokers89
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 62
Rejestracja: 21 lut 2018, 05:17
Lokalizacja: śląskie

Post autor: bokers89 » 12 mar 2018, 20:12

Dziś rozebralem te zegary bo dalej brak podswietlenia po połączeniu na sztywno, po 1 okazało się ze jedna z diod ma przejscie w dwie strony to wlutowalem inna a po dwa ścieżka się przepalila w jednym miejscu wiec zastapilem ja kawałkiem przewodu, podswietlenie zadzialało na 3 sek i poszedł dym z zegarów, ścieżka poszła dalej. Czy znacie kogoś na śląsku kto naprawia zegary bo jest jakieś zwarcie, czy lepiej kupić używany zegar?
Jakby ktoś miał do sprzedania 893 190a

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 12 mar 2018, 20:31

To moze nie byc wina zegarów masz uszkodzone cos inne poza zegarami mozliwe, ale tak czy siak zegary sprawne potrzebne

keyser2
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 95
Rejestracja: 21 sty 2017, 15:06

Post autor: keyser2 » 12 mar 2018, 20:33

Ten numer to B3 czy B4?
Do B3 mam,

Awatar użytkownika
bokers89
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 62
Rejestracja: 21 lut 2018, 05:17
Lokalizacja: śląskie

Post autor: bokers89 » 12 mar 2018, 22:14

Audi 89Q rok 90 wiec to chyba B3 :)
Było tak że nie swieciły niektóre zarówki podswietlenia, wiec wymieniłem wszystkie, tyle że po wymianie(może przed też tak było, nie wiem), jak ruszyłem regulator natężenia podświetlenia to albo nie działało w ogóle albo na maxa, ale to nic.. ustawiłem na max i jezdziłem do póki nie wpadłem w dziure i całe podswietlenie zgasło, zacząłem jednocześnie czuć lekko zapach spalenizny, po wymontowaniu zauwazyłem pęknięcie
Obrazek.

keyser2
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 95
Rejestracja: 21 sty 2017, 15:06

Post autor: keyser2 » 12 mar 2018, 22:38

Tak jak mówię, mam.
Zegarek nie działa. Reszta ok

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 12 mar 2018, 23:01

bokers89 pisze: jak ruszyłem regulator natężenia podświetlenia to albo nie działało w ogóle albo na maxa
To już powinno dać ci do myślenia rezystor się nie przepala bez powodów, W twoim przypadku do sprawdzenia jeszcze podświetlanie gałek nawiewu i chyba bodajże włącznik blokady bo nie pamiętam czy on miał podświetlenie "po ściemniaczu" Jak i wyjście z licznika napięcia "po ściemniaczu" czy czasem wiązka nie robi gdzieś zwarcia.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Naprawy”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl