[B4 1.6 ADA] Problem z prawym tylnym zaciskiem.
[B4 1.6 ADA] Problem z prawym tylnym zaciskiem.
Cześć,
Od kilku miesięcy borykam się z problemem zacisku hamulcowego. Koło grzeje się cały czas, ostatnio słychać piski z tego koła, zaciski są regenerowane, wszystko złożone jak należy, a ja już rozkładam ręce Może posiadacie jakiś patent albo macie jakiś sposób na te nieszczęsne hamulce?
Dzięki za podpowiedzi i pozdrawiam!
Od kilku miesięcy borykam się z problemem zacisku hamulcowego. Koło grzeje się cały czas, ostatnio słychać piski z tego koła, zaciski są regenerowane, wszystko złożone jak należy, a ja już rozkładam ręce Może posiadacie jakiś patent albo macie jakiś sposób na te nieszczęsne hamulce?
Dzięki za podpowiedzi i pozdrawiam!
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5442
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Przed wymianą zacisków hamulce miałem okej, po wymianie i odpowietrzeniu zrobiły się trochę słabsze, teraz słyszę jak prawy tył mi piszczy. Nie wiem czy czasem nie blokuje mi obydwu tylnich. Ręczny wykluczam, sprawdzałem linki i dźwignię i nie jest zaciągnięty.
Regulator siły hamowania może powodować blokowanie się kół?
Ogólnie dziękuję za zainteresowanie tematem
Pozdrawiam
Obydwa łożyska z tyłu mam nowe.PieterB pisze:raczej mało prawdopodobne - ja nie widziałem jeszcze takiego przypadkuKogutiru pisze:Kolejna sprawa sprawdź łożysko piasty
A zainteresował bym się regulatorem siły hamowania.
Regulator siły hamowania może powodować blokowanie się kół?
Ogólnie dziękuję za zainteresowanie tematem
Pozdrawiam
-
- Forum Audi 80
- Posty: 1042
- Rejestracja: 21 sie 2017, 22:04
- Imię: Łukasz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Rumia
Tak, wstępne sprawdzenie polega na pompowaniu hamulcem podczas, gdy druga osoba obserwuje ruch dźwigienki korektora. U mnie ten ruch jest dość mały, hamulce mam OK.
Niektórzy ten korektor wywalają, ja jestem za tym, żeby tak nie robić. W tych latach VW raczej wiedział co robi.
Niektórzy ten korektor wywalają, ja jestem za tym, żeby tak nie robić. W tych latach VW raczej wiedział co robi.
Był - wierny Golf III 1.8 AAM 1991 "Łaciatek"
Jest - równie wierna 80 B4 2.0 ABK 1993 "kombi-limuzyna"
Szanuj swoją Osiemdziesiątkę - ich już nie przybędzie...
Jest - równie wierna 80 B4 2.0 ABK 1993 "kombi-limuzyna"
Szanuj swoją Osiemdziesiątkę - ich już nie przybędzie...
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga