Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1.6 ADA] Problem z prawym tylnym zaciskiem.

ODPOWIEDZ
MatiQ
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 44
Rejestracja: 13 lis 2011, 21:36
Lokalizacja: WZU

[B4 1.6 ADA] Problem z prawym tylnym zaciskiem.

Post autor: MatiQ » 27 lut 2018, 13:06

Cześć,

Od kilku miesięcy borykam się z problemem zacisku hamulcowego. Koło grzeje się cały czas, ostatnio słychać piski z tego koła, zaciski są regenerowane, wszystko złożone jak należy, a ja już rozkładam ręce bezradny_ Może posiadacie jakiś patent albo macie jakiś sposób na te nieszczęsne hamulce?

Dzięki za podpowiedzi i pozdrawiam!

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5438
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 27 lut 2018, 22:54

A linki zmieniane były :?:

MatiQ
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 44
Rejestracja: 13 lis 2011, 21:36
Lokalizacja: WZU

Post autor: MatiQ » 28 lut 2018, 19:15

Linki nie były zmieniane, ale nie był tez zaciągany ręczny.

Kogutiru
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 170
Rejestracja: 17 gru 2017, 20:07
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 AGG+lpg
Lokalizacja: Legnica

Post autor: Kogutiru » 28 lut 2018, 19:23

Zaglądnij pod spód auta i zobacz czy jest zacisnięty od ręcznego
Kolejna sprawa sprawdź łożysko piasty

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11726
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 28 lut 2018, 19:27

Kogutiru pisze:Kolejna sprawa sprawdź łożysko piasty
raczej mało prawdopodobne - ja nie widziałem jeszcze takiego przypadku

A zainteresował bym się regulatorem siły hamowania.
WRC is for boys.
Group B was for men.

MatiQ
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 44
Rejestracja: 13 lis 2011, 21:36
Lokalizacja: WZU

Post autor: MatiQ » 28 lut 2018, 20:27

Przed wymianą zacisków hamulce miałem okej, po wymianie i odpowietrzeniu zrobiły się trochę słabsze, teraz słyszę jak prawy tył mi piszczy. Nie wiem czy czasem nie blokuje mi obydwu tylnich. Ręczny wykluczam, sprawdzałem linki i dźwignię i nie jest zaciągnięty.
PieterB pisze:
Kogutiru pisze:Kolejna sprawa sprawdź łożysko piasty
raczej mało prawdopodobne - ja nie widziałem jeszcze takiego przypadku

A zainteresował bym się regulatorem siły hamowania.
Obydwa łożyska z tyłu mam nowe.
Regulator siły hamowania może powodować blokowanie się kół?

Ogólnie dziękuję za zainteresowanie tematem :)
Pozdrawiam ;)

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11726
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 28 lut 2018, 21:21

MatiQ pisze:Regulator siły hamowania może powodować blokowanie się kół?
a co według Ciebie nie może? w końcu jest to jakieś ograniczenie siły hamowania przodu względem tyłu a co za tym idzie przepływ płynu(jak to mówią w tę i nazat) ;-)
WRC is for boys.
Group B was for men.

MatiQ
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 44
Rejestracja: 13 lis 2011, 21:36
Lokalizacja: WZU

Post autor: MatiQ » 28 lut 2018, 22:42

PieterB pisze: a co według Ciebie nie może? w końcu jest to jakieś ograniczenie siły hamowania przodu względem tyłu a co za tym idzie przepływ płynu(jak to mówią w tę i nazat) ;-)
Można ten regulator jakoś zdiagnozować?

h/k
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1041
Rejestracja: 21 sie 2017, 22:04
Imię: Łukasz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Rumia

Post autor: h/k » 01 mar 2018, 07:19

Tak, wstępne sprawdzenie polega na pompowaniu hamulcem podczas, gdy druga osoba obserwuje ruch dźwigienki korektora. U mnie ten ruch jest dość mały, hamulce mam OK.

Niektórzy ten korektor wywalają, ja jestem za tym, żeby tak nie robić. W tych latach VW raczej wiedział co robi.
Był - wierny Golf III 1.8 AAM 1991 "Łaciatek"
Jest - równie wierna 80 B4 2.0 ABK 1993 "kombi-limuzyna"

Szanuj swoją Osiemdziesiątkę - ich już nie przybędzie...

MatiQ
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 44
Rejestracja: 13 lis 2011, 21:36
Lokalizacja: WZU

Post autor: MatiQ » 01 mar 2018, 08:40

Pompować mam na włączonym silniku czy obojętne? Ogólnie dźwigienka ma się ruszać, tak?

h/k
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1041
Rejestracja: 21 sie 2017, 22:04
Imię: Łukasz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Rumia

Post autor: h/k » 01 mar 2018, 21:54

Tak, na wyłączonym silniku powinno działać bez problemów.
Był - wierny Golf III 1.8 AAM 1991 "Łaciatek"
Jest - równie wierna 80 B4 2.0 ABK 1993 "kombi-limuzyna"

Szanuj swoją Osiemdziesiątkę - ich już nie przybędzie...

MatiQ
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 44
Rejestracja: 13 lis 2011, 21:36
Lokalizacja: WZU

Post autor: MatiQ » 01 mar 2018, 22:00

Okej, jutro zobaczę jak to pracuje i dam znać :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Hamulce tarczowe, bębnowe.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga