Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1z]Pompa paliwowa nie podaje na wtryski

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 05 mar 2018, 20:11

mantix pisze:Juz pomysłu nie mam normalnie.
Zamarzlo ci gdzieś paliwo i tyle ...ale juz po mrozach i jak jeszcze nie odmarzlo ,to odmarznie ;-)
Forum A6Klub i Audi80 oraz Motostacja i Multifonika

Awatar użytkownika
mantix
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 129
Rejestracja: 27 sie 2008, 21:49

Post autor: mantix » 05 mar 2018, 21:59

No chyba, że gdzieś w okolicy tłokorozdzielacza, bo w pompie od góry jest, jak wykręciłem N109 to też było, a na rurki nie wychodzi :/
Było audi 80 b3
Jest a6 c5

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 06 mar 2018, 09:20

mantix pisze:No chyba, że gdzieś w okolicy tłokorozdzielacza, bo w pompie od góry jest, jak wykręciłem N109 to też było, a na rurki nie wychodzi :/
W pompie praktycznie nigdy nie zamarznie ..jak już to po drodze do niej .Skoro nie idzie na wtryski ,to zrzuć dekielek i sprawdż czy po przekreceniu zapłonu , pracuje nastawnik ,czyli wychyla się na ok 5 sekund i wraca .Jak pracuje to wina ewidentnie z brakiem paliwa .Masz pompkę gruszkę to odkręć króciec powrotny w nastawniku i pompuj aż pójdzie paliwo . Na powrocie nastawnika jest zaworek ciśnieniowy który może stanąć i uniemożliwia przepływ paliwa przez pompę .
Forum A6Klub i Audi80 oraz Motostacja i Multifonika

Awatar użytkownika
mantix
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 129
Rejestracja: 27 sie 2008, 21:49

Post autor: mantix » 06 mar 2018, 15:13

Niestety ramię się nie wyhyla, napięcie na nastawniku jest 720, cewka sprawna, myślisz że sterownik padł?
Było audi 80 b3
Jest a6 c5

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 06 mar 2018, 16:39

mantix pisze:Niestety ramię się nie wyhyla, napięcie na nastawniku jest 720, cewka sprawna, myślisz że sterownik padł?
W takim razie zostaw paliwo w spokoju bo to nie jest przyczyna i skup sie na sterowniku i nastawniku .Co jest przyczyną ja w takim przypadku sprawdzam w kilka minut ...podpinam drugi nastawnik i jak nadal nie działa ,to podpinam drugi sterownik .Oczywiscie nie kazdy ma takie rzeczy na podmianę ,więc w twoim przypadku o ile miałeś kiedyś czyszczony nastawnik sprawdż czy któryś lut nie puscił .Jak masz tuningowany sterownik 16 bit to zdarza sie ze od wstrząsow poluzowują się "kosci" w podstawkach ....tyle ze wtedy nie mruga kontrolka swiec i nie polaczysz się z kompem bo komp najzwyczajniej nie działa
Forum A6Klub i Audi80 oraz Motostacja i Multifonika

Awatar użytkownika
mantix
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 129
Rejestracja: 27 sie 2008, 21:49

Post autor: mantix » 06 mar 2018, 17:12

Ze sterownikiem się łączę normalnie, to raczej nastawnik, wszystkie zgrzewy ori, ściągałem tą czarną pokrywkę, żeby sprawdzić cewkę. Co się może innego tam uwalić?
Było audi 80 b3
Jest a6 c5

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 06 mar 2018, 17:24

Jak łaczysz się z kompem to winę kompa można raczej wykluczyć .Podepnij vaga odpal blok 001 gdzie widać napięcie nastawnika i sprawdż czy rośnie napiecie jak ruszasz ręcznie ramieniem nastawnika .Zdarza się ,choć bardzo rzadko że pęka jedno polaczenie zgzrewane w miejscu które ciężko zauważyć ...mailem takie dwa przypadki i wzrokowo też nie zauwazyłem ...dopiero podczas sprawdzania przejscia miernikiem namierzylem gdzie jest przerwa
Forum A6Klub i Audi80 oraz Motostacja i Multifonika

Awatar użytkownika
mantix
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 129
Rejestracja: 27 sie 2008, 21:49

Post autor: mantix » 06 mar 2018, 19:37

Mam nastawnik na podmianę, jutro sprawdzę.Mam też kompa, ale z audi, a tam była przekładka robiona na pierburga i jest wiązka i komp z golfa, to chyba nie podejdzie?
Było audi 80 b3
Jest a6 c5

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 06 mar 2018, 19:49

mantix pisze:Mam nastawnik na podmianę,
To podepnij pod wtyczkę pod maską i sprawdż czy robi self test .
Mam też kompa, ale z audi, a tam była przekładka robiona na pierburga i jest wiązka i komp z golfa, to chyba nie podejdzie?
Komp podejdzie kazdy którego podepniesz pod swoją wtykę
Forum A6Klub i Audi80 oraz Motostacja i Multifonika

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga