Zamarzlo ci gdzieś paliwo i tyle ...ale juz po mrozach i jak jeszcze nie odmarzlo ,to odmarzniemantix pisze:Juz pomysłu nie mam normalnie.
[B4 1z]Pompa paliwowa nie podaje na wtryski
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
W pompie praktycznie nigdy nie zamarznie ..jak już to po drodze do niej .Skoro nie idzie na wtryski ,to zrzuć dekielek i sprawdż czy po przekreceniu zapłonu , pracuje nastawnik ,czyli wychyla się na ok 5 sekund i wraca .Jak pracuje to wina ewidentnie z brakiem paliwa .Masz pompkę gruszkę to odkręć króciec powrotny w nastawniku i pompuj aż pójdzie paliwo . Na powrocie nastawnika jest zaworek ciśnieniowy który może stanąć i uniemożliwia przepływ paliwa przez pompę .mantix pisze:No chyba, że gdzieś w okolicy tłokorozdzielacza, bo w pompie od góry jest, jak wykręciłem N109 to też było, a na rurki nie wychodzi
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
W takim razie zostaw paliwo w spokoju bo to nie jest przyczyna i skup sie na sterowniku i nastawniku .Co jest przyczyną ja w takim przypadku sprawdzam w kilka minut ...podpinam drugi nastawnik i jak nadal nie działa ,to podpinam drugi sterownik .Oczywiscie nie kazdy ma takie rzeczy na podmianę ,więc w twoim przypadku o ile miałeś kiedyś czyszczony nastawnik sprawdż czy któryś lut nie puscił .Jak masz tuningowany sterownik 16 bit to zdarza sie ze od wstrząsow poluzowują się "kosci" w podstawkach ....tyle ze wtedy nie mruga kontrolka swiec i nie polaczysz się z kompem bo komp najzwyczajniej nie działamantix pisze:Niestety ramię się nie wyhyla, napięcie na nastawniku jest 720, cewka sprawna, myślisz że sterownik padł?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Jak łaczysz się z kompem to winę kompa można raczej wykluczyć .Podepnij vaga odpal blok 001 gdzie widać napięcie nastawnika i sprawdż czy rośnie napiecie jak ruszasz ręcznie ramieniem nastawnika .Zdarza się ,choć bardzo rzadko że pęka jedno polaczenie zgzrewane w miejscu które ciężko zauważyć ...mailem takie dwa przypadki i wzrokowo też nie zauwazyłem ...dopiero podczas sprawdzania przejscia miernikiem namierzylem gdzie jest przerwa