Witam,
dzisiaj jeździłem autem, zrobiłem jakieś 25km, w miedzyczasie zauważyłem, że z wydechu leci lekko czarny dym, zgasiłem zostawiłem na parę minut i pojechałem dalej, po zgaszeniu nie było już czarnego dymu.
Gdy wróciłem do domu, auto stało 3 godziny po czym wsiałem i odpaliłem je, pochodziło z 20 sek u zgasło, po ponownym odpaleniu okolo 1000 obrotów, i dodaniu lekko gazu, obroty spadały od razy do 500 i gasł.
Dodam, że jak chodził te 20 sek to z tyłu na murku zrobiła się plama z sadzy, a z przodu wyciekł płyn z chłodnicy, w ilości około 100 ml.
Zastanawiam się co się stało. Na Vagu nie pokazuje żadnego błędu.
[B4 2.0 ABK] Odpala na 3 sekundy
- HeavenQueen
- Forum Audi 80
- Posty: 526
- Rejestracja: 14 sty 2009, 18:51
- Lokalizacja: Trzebinia
Nie wiem czy w ABK jest jakiś specjalny sposób na sprawdzenie zapłonu, chodziło mi o to że iskra była na świecach.
Co do rozrządu to nie znam się na tym specjalnie, jedynie co mogłem zrobić to spradzić czy pasek jest na miejscu i czy nic luźno nie lata.
Sonda, a jak to sprawdzić? W Vagu brak błędów- jedynie czujnik stukowy był, ale nie wiem czy to od tego?
Co do rozrządu to nie znam się na tym specjalnie, jedynie co mogłem zrobić to spradzić czy pasek jest na miejscu i czy nic luźno nie lata.
Sonda, a jak to sprawdzić? W Vagu brak błędów- jedynie czujnik stukowy był, ale nie wiem czy to od tego?
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11730
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
wicher21, coś mi się wydaje że powinieneś dać auto do mechanika bo sam tego raczej nie ogarniesz.
Chyba nie do końca zrozumiałem za pierwszym razem twój wpis, bo tak sobie teraz pomyślałem w jaki sposób sprawdziłeś: zapłon(no akurat wstępne ustawienie można) czy przepływomierz skoro auto tylko na chwilę zapala?
A tym bardziej sondy też nie sprawdzisz.
Sprawdził bym na początek rozrząd ale skoro nie jesteś w stanie tego sprawdzić to nic więcej nie pomogę w tym temacie.
Co do stukowego to powiem szczerze że nie wiem czy może to być jego wina - podejrzewam że nie.
Chyba nie do końca zrozumiałem za pierwszym razem twój wpis, bo tak sobie teraz pomyślałem w jaki sposób sprawdziłeś: zapłon(no akurat wstępne ustawienie można) czy przepływomierz skoro auto tylko na chwilę zapala?
A tym bardziej sondy też nie sprawdzisz.
Sprawdził bym na początek rozrząd ale skoro nie jesteś w stanie tego sprawdzić to nic więcej nie pomogę w tym temacie.
Co do stukowego to powiem szczerze że nie wiem czy może to być jego wina - podejrzewam że nie.
- Jarewa
- Forum Audi 80
- Posty: 8403
- Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
- Imię: Jarek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Głogów
To nie jest metoda na sprawdzenie regulatora paliwa, to tylko metoda czy nie cieknie. Żeby sprawdzić trzeba wpiąć manometr na zasilaniu i odczytać ciśnienia na jałowym i na wyższych obrotach.
Gdybyś podał bloki pomiarowe to też szło by wszystko sprawdzić regulator,zapłon itd. No ale najlepiej powiedzieć wszystko w porządku ja czesto też odpowiadam że jak w porządku to nie rób sobie problemów i jeździj dalej.
Gdybyś podał bloki pomiarowe to też szło by wszystko sprawdzić regulator,zapłon itd. No ale najlepiej powiedzieć wszystko w porządku ja czesto też odpowiadam że jak w porządku to nie rób sobie problemów i jeździj dalej.