Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 1.6 PP] Duże obroty

Wszystko co związane z LPG
ODPOWIEDZ
blooxu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 9
Rejestracja: 09 kwie 2018, 21:56

[B3 1.6 PP] Duże obroty

Post autor: blooxu » 09 kwie 2018, 22:03

Witam, otóż założyłem sobie lpg do audi 80 1.6 na gaźniku i obroty są zbyt duże na początku a po przejechaniu +/- 10km gaśnie po puszczeniu gazu. Nie mam pojęcia co sie może dziać. Wymienilem świece i przewody, filtr w gazniku, na innym redaktorze to samo. Nie mam juz pomysłów już o co tu chodzi.

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5442
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 09 kwie 2018, 23:37

blooxu, _powitania

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11726
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 10 kwie 2018, 07:33

blooxu, sam sobie założyłeś? Ktoś to regulował? Wymiany parowników nic nie dadzą jak się tego dobrze nie wyreguluje.
WRC is for boys.
Group B was for men.

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4659
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 10 kwie 2018, 09:11

Próbowałeś to regulować? Dawkę na niskich obrotach regulujesz bypesem i napięciem membrany na parowniku a później na wyższych regulujesz registrem na wężu. Regulujesz tak aby silnik pracował najrówniej nawet jak będzie miał wyższe obroty to po chwili powinien sobie zmniejszyć. I regulacja dawką gazu nie służy do siłowego zmniejszania obrotów, bo wtedy silnik będzie rzucać na wszystkie strony, będzie łatwo gasł przy ruszaniu.
Chyba w tych silnikach też często montuje się przekaźnik odcinający sterownie przesłony na górze gaźnika bo do pracy na gazie nie jest potrzebna.

Ten gaźnik ma elektronicznie regulowane wolne obroty i jak masz za wysokie to możesz mieć zepsuty nastawnik albo sam sobie podniósł obroty po tym jak prawie zgasł.
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.

Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.

blooxu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 9
Rejestracja: 09 kwie 2018, 21:56

Post autor: blooxu » 10 kwie 2018, 18:03

PieterB, przerzucilem gaz z audi 1.8 mojego tylko założyłem inny mikser poniewaz 1.6 ma inny gaznik a z regulacja gazu juz mialem styczność bo przeżyłem to w swojej 1.8 a tu gaz reaguje ale nie tak jak trzeba. Gaz zalozylem ja ale na gazniku zalozyl kto inny i nie do końca jestem przekonany czy wiedzial co robic ;p

[ Dodano: 2018-04-10, 18:03 ]
maciek889, jest taka sprawa ze on po odpaleniu od dluzeszego czasu postoju to nwm moze ma ze 3tys (bo nie mam obrosciomierza) A jak sie nagrzeje to potem nawet po zgadzeniu bez gazu nie odpalisz o to mi chodzi :/

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zasilanie LPG”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga