[B4 2.0 ABT] Problem z odpaleniem
[B4 2.0 ABT] Problem z odpaleniem
Witam
Mam problem z moim audi 80 2.0 ABT 90 KM a mianowicie auto nie chce odpalić strzela z wydechu i słychać jak kuta wtrysk i czuć drgania na pedale gazu. Czy to jest uszkodzony wtrysk czy da się to naprawić czy w grę wchodzi wymiana wtrysku ?
Mam problem z moim audi 80 2.0 ABT 90 KM a mianowicie auto nie chce odpalić strzela z wydechu i słychać jak kuta wtrysk i czuć drgania na pedale gazu. Czy to jest uszkodzony wtrysk czy da się to naprawić czy w grę wchodzi wymiana wtrysku ?
Te pukanie jest z nastawnika ten dzyndzelk się chyba próbuje wysunąć i puka w linkę i przenosi drgania na pedał czy jeśli nastawnik jest zepsuty to auto nie będzie chciało odpalić ? Czy idzie w jakiś sposób odpalić auto bez nastawnika ?maciek889 pisze:Albo ci nastawnik się zepsuł albo masz jakiś problem z zasilaniem ECU i dlatego też strzela, nie odpala. Zobacz czy kabel masowy nie oderwał się od głowicy obok alternatora.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4735
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Powinno odpalić bez nastawnika tylko możliwe że trzeba będzie dodać lekko gazu do odpalania i później aby nie zgasł. Kumpel jeździł z zepsutym nastawnikiem zablokowanym w jednej pozycji i odpiętą kostką od niego aby przypadkiem mu się nie wsunął.
Ale u ciebie ten skaczący nastawnik może być tylko skutkiem innej usterki.
Ale u ciebie ten skaczący nastawnik może być tylko skutkiem innej usterki.
Jutro podłączę vaga i zobaczymy co pokaże aha jeszcze zauważyłem że jak odłączę wtyczkę od niebieskiego czujnika temperatury to w nastawniku przestaje pukać ale dalej nie odpalamaciek889 pisze:Powinno odpalić bez nastawnika tylko możliwe że trzeba będzie dodać lekko gazu do odpalania i później aby nie zgasł. Kumpel jeździł z zepsutym nastawnikiem zablokowanym w jednej pozycji i odpiętą kostką od niego aby przypadkiem mu się nie wsunął.
Ale u ciebie ten skaczący nastawnik może być tylko skutkiem innej usterki.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4735
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Jak masz miernik to zobacz jakie będziesz miał napięcia na odłączonej wtyczce niebieskiego czujnika temperatury płynu. Mierz między masą akumulatora a każdym z dwóch pinów. Na jednym powinieneś mieć prawie 5V a na drugim 0V. To sprawdzi wstępnie problem z zasilaniem i masą ECU.
Tutaj masz cały poradnik co do szukania przyczyn: https://audi80.pl/topics77/faq-co-z ... t98745.htm
[ Dodano: 2018-04-22, 22:31 ]
Zresztą jeśli vag się nie połączy to może też oznaczać problem z zasilanie ecu.
Tutaj masz cały poradnik co do szukania przyczyn: https://audi80.pl/topics77/faq-co-z ... t98745.htm
[ Dodano: 2018-04-22, 22:31 ]
Zresztą jeśli vag się nie połączy to może też oznaczać problem z zasilanie ecu.
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11730
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
wymienić se możesz ale czy to coś daadas123 pisze:Czyli wymiana aparatu nic nie da To ja już nie mam pomysłu co może być nie takPieterB pisze:adas123, kolego pewnie sprawdzałeś na zgaszonym silniku więc to nic nadzwyczajnego bo ten błąd występuje zawsze w tym silniku a jak odpalisz to zgaśnie.
W temacie który zapodał Ci Maciek masz wsio dokładnie opisane to i jak po kolei sprawdzić
Jaki masz przebieg? Z ciekawości pytam, a możesz ręcznie z lekkim oporem otworzyć przepustnice, w jakim jest stanie (czysta)?
W jakich okolicznościach przestał odpalać? Palec rozdzielacza wskazuję 1cyl. jak ustawisz znak na kole zamachowym?
Hmm wątpię żeby nastawnik biegu jałowego przenosil drgania na pedal gazu, możesz nagrać jakies video?
W jakich okolicznościach przestał odpalać? Palec rozdzielacza wskazuję 1cyl. jak ustawisz znak na kole zamachowym?
Hmm wątpię żeby nastawnik biegu jałowego przenosil drgania na pedal gazu, możesz nagrać jakies video?