Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.0 ABK] Problemy z odpaleniem

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
h/k
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1064
Rejestracja: 21 sie 2017, 22:04
Imię: Łukasz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Rumia

Post autor: h/k » 06 maja 2018, 15:25

Shark pisze:tak sprawdzałem wielokrotnie i w wężyku nie ma paliwa
OK
Shark pisze:Małem nawet jazde próbną... po jakimś czasie zaczeła mi nawalać pompa paliwa, raz chodziła raz nie, jak auto odpalało nie chciało mi sie wkręcać na wyższe obroty, (już wtedy miał problemy z odpaleniem)
kupiłem nową pompe...(normalnie sie wkręcał) auto paliło na strzała tylko po jakimś czasie gasło z niewiadomych przyczyn i nie chce już zapalić.
Jakiej firmy nowa pompa? Czy jest prawidłowe ciśnienie na magistrali paliwowej?

Ale... najpierw zrobiłbym to:
Shark pisze: gdy auto złapie temperature nagle samo zgaśnie i za ch.. już nie zapali (2 mechaników mi już ręce rozłożyło)
Nasuwa mi to myśl - wpiąć się z laptopem, odpalić zimny silnik i sprawdzać VAGiem temperaturę z czujnika "systemowego" (niebieski) w miarę jak silnik będzie się nagrzewał.
Przy okazji proszę sprawdzić inne odczyty, czy są w normie. Równocześnie mieć włączonych jak najwięcej danych i odczytywać.
Shark pisze:podpinałem też kompa i żadnych błędów nie pokazywał...
Błędy błędami, ale jak komputer Digifant widzi liche odczyty to będzie mieszankę regulował według nich i nie wyświetli błędów. Tak miałem z sondą lambda, która stała jak drut na 0,45V. Wymieniona i wszystko gra.

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 06 maja 2018, 19:34

h/k pisze: Shark napisał/a:
tak sprawdzałem wielokrotnie i w wężyku nie ma paliwa

OK
Shark napisał/a:
Małem nawet jazde próbną... po jakimś czasie zaczeła mi nawalać pompa paliwa, raz chodziła raz nie, jak auto odpalało nie chciało mi sie wkręcać na wyższe obroty, (już wtedy miał problemy z odpaleniem)
kupiłem nową pompe...(normalnie sie wkręcał) auto paliło na strzała tylko po jakimś czasie gasło z niewiadomych przyczyn i nie chce już zapalić.


Jakiej firmy nowa pompa? Czy jest prawidłowe ciśnienie na magistrali paliwowej?

widziałem ostatnio uszkodzenie regulatora mimo że paliwa w wężyku nie było ;-) bo to w sumie tylko test na szczelność

Inna sprawa że jak kolega pisał że paliwo jest to można by uznać że regulator i pompa paliwa jest ok(chyba że przed wtryskiwaczami sprawdzał). Jest na tyle duże ciśnienie by przebić wtryskiwacze. Chodź osobiście jakoś tego nie sprawdzałem w ten sposób nigdy, więc nie wiem jak to jest.


Co do podłączenie laptopa to też raczej wątpliwe by coś tam kolega zobaczył ale jak ma dostęp to może warto spróbować. Bo jak sam napisał że jak zapali to chodzi jak zegarek.

To tyle moich dywagacji dokuczacz_

h/k
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1064
Rejestracja: 21 sie 2017, 22:04
Imię: Łukasz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Rumia

Post autor: h/k » 06 maja 2018, 21:26

PieterB pisze:Inna sprawa że jak kolega pisał że paliwo jest to można by uznać że regulator i pompa paliwa jest ok(chyba że przed wtryskiwaczami sprawdzał). Jest na tyle duże ciśnienie by przebić wtryskiwacze. Chodź osobiście jakoś tego nie sprawdzałem w ten sposób nigdy, więc nie wiem jak to jest.


Co do podłączenie laptopa to też raczej wątpliwe by coś tam kolega zobaczył ale jak ma dostęp to może warto spróbować. Bo jak sam napisał że jak zapali to chodzi jak zegarek.
Hm, czyli jednak pomiar ciśnienia coś by pokazał, gdyby regulator ciśnienia paliwa okazał się uszkodzony! Oczywiście pomiar w momencie wystąpienia problemu.

Co do diagnozy awarii VAGiem to tropem dla mnie jest tutaj kłopot z pracą silnika po rozgrzaniu, co mogłoby wskazywać na uszkodzenie niebieskiego czujnika.

To z kolei tyle z moich prób analizy problemu. :-)

Pozdrawiam!

Awatar użytkownika
Shark
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 104
Rejestracja: 25 sie 2015, 21:50
Kontakt:

Post autor: Shark » 09 maja 2018, 20:25

witam wszystkich :D dzisiaj podjechałem do mechanika i zaciągłem audi na stacje by zatankować gazu... Auto pali na gazie za kazdym razem :D jazda próbna była i wszystko ok, został zapłon do ustawienia, próbowałem auto odpalać na benzynie i też odpaliło. Mechanik podejżewa że za wszystko odpowiedzialny jest sterownik od gazu, że coś on tam świruje... co wy o tym myślicie?
Ostatnio zmieniony 09 maja 2018, 20:30 przez Shark, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 09 maja 2018, 20:28

Jak najbardziej mozliwe, a nawet i instalacja.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl