[B4 1.9 1Z] Zabrany dowód, diesel musi dymić ;)
[B4 1.9 1Z] Zabrany dowód, diesel musi dymić ;)
Panowie czy zmiana softu w kompie 16 bit pomoże ograniczyć dymienie? - mam mocny program i nie ma szans bym przeszedł badanie - zastanawiam się co zrobić i jestem w czarnej d... - może macie jakiś pomysł - na mocy mi nie zależy już się naświrowałem i teraz potrzebuję auta. Jest jakiś sposób by komp wszedł w tryb "awaryjny" i obciął dawkę i doładowanie tak bym mógł przejść przegląd? ma ktoś jakiś pomysł? czy zostaje mi złomowanie lalki
Ostatnio zmieniony 24 lis 2018, 17:04 przez ieble, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4740
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Możesz próbować przysłonić część pomiarową przepływomierza. Jeśli masz pozostawione w programie zmniejszenie dawki, gdy silnik zaciąga zbyt mało powietrza to może zmniejszyć się dymienie. Albo odłączyć N75 aby nie pojawiało się ciśnienie doładowania i wtedy też przepływomierz zmierzy mniej powietrza i ograniczy dawkę. Choć jeśli w programie jest dowalone paliwa na małym doładowaniu to może to nie pomóc.
Albo po prostu podłóż coś pod pedał gazu aby gdy diagnosta przy pomiarze da pedał w podłogę tak nie naprawdę to nie będzie max. możliwości. Chyba że się kapnie że po długości skoku pedału że coś nie tak.
Albo po prostu podłóż coś pod pedał gazu aby gdy diagnosta przy pomiarze da pedał w podłogę tak nie naprawdę to nie będzie max. możliwości. Chyba że się kapnie że po długości skoku pedału że coś nie tak.
Po odłączeniu n75 kopcenie znikło prawie calkowicie może jest cień szans...
[ Komentarz dodany przez: PieterB: 2018-06-05, 19:06 ]
ieble, nie rób więcej takich rzeczy, jak pisanie w pierwszym lepszym poście.
[ Komentarz dodany przez: PieterB: 2018-06-05, 19:06 ]
ieble, nie rób więcej takich rzeczy, jak pisanie w pierwszym lepszym poście.
Ostatnio zmieniony 06 cze 2018, 07:04 przez ieble, łącznie zmieniany 2 razy.
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Będę się starał by przeszła przegląd - mam jeszcze kilka rzeczy do zamontowania min. 4xel szyby.
Co do kopcenia to przypominam sobie, że nie mogłem osiągnąć więcej niż 0,8 bar ani na turbo seryjnym jak i na zakupionym gt1549s od Brabusa - szukałem nieszczelności jednak nic nie znalazłem - n75 kupiłem nowy Pierburga i to samo co na starym, przepływomierz kupiłem drugi i poprawy żadnej w logach wychodziło że jest sprawny - wszystkie węże z dolotu sprawdzałem kilka razy - w żadnym nie znalazłem dziurki czy pęknięcia - intercooler zawiozłem do zakładu gdzie naprawiają chłodnice zaślepili wsadzili pod wodę i nabili ciśnienia - jest szczelny - do 2500tyś auto jest mułem i parowozem zarazem dopiero od ok 2800 następuje wduszenie w fotel - poddałem się i teraz za to zapłacę. Mam nadzieję że przejdzie przegląd i będę się nią mógł jeszcze cieszyć.
Co do kopcenia to przypominam sobie, że nie mogłem osiągnąć więcej niż 0,8 bar ani na turbo seryjnym jak i na zakupionym gt1549s od Brabusa - szukałem nieszczelności jednak nic nie znalazłem - n75 kupiłem nowy Pierburga i to samo co na starym, przepływomierz kupiłem drugi i poprawy żadnej w logach wychodziło że jest sprawny - wszystkie węże z dolotu sprawdzałem kilka razy - w żadnym nie znalazłem dziurki czy pęknięcia - intercooler zawiozłem do zakładu gdzie naprawiają chłodnice zaślepili wsadzili pod wodę i nabili ciśnienia - jest szczelny - do 2500tyś auto jest mułem i parowozem zarazem dopiero od ok 2800 następuje wduszenie w fotel - poddałem się i teraz za to zapłacę. Mam nadzieję że przejdzie przegląd i będę się nią mógł jeszcze cieszyć.
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Przewód od IC do Ecu dałem nowy, w samym ECU nic nie robiłem - tak jak go dostałem od Mariusza to założyłem. Wężyki podciśnieniowe od N75 są nowe, kolektor od asz ma nową gumę. Munior pisał że można nabić dolot kompresorem.
Jak uda się przejśc badanie to zajmę się tym i doprowadzę to do końca by było jak książka pisze.
[ Dodano: 2018-06-16, 09:46 ]
dowód odzyskany
Jak uda się przejśc badanie to zajmę się tym i doprowadzę to do końca by było jak książka pisze.
[ Dodano: 2018-06-16, 09:46 ]
dowód odzyskany
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko