Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep
Sklep Bestdrive

V-max jest za mały

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
Online
Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3850
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 05 cze 2018, 21:49

prawda, jeśli na piątce kręci się przed i po programie do odcinki, to vmax nie ma bata - nie zmieni się.

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5507
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 05 cze 2018, 22:39

Leo pisze: Nie wiem kto Ci dobierał skrzynię, ale może się okazać, że skrzynie te niewiele się różnią przełożeniami.
FHN to najdłuzsza 5 biegowa skrzynia z 1.9 PD 130 km

legenda
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 150
Rejestracja: 03 mar 2013, 22:16
Lokalizacja: Suchedniów

Post autor: legenda » 06 cze 2018, 00:17

No dobra ale przed zmiana skrzyni v-max miałem 200 i po zmianie 200 wytłumaczy to ktoś?

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4795
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 06 cze 2018, 11:10

Możliwe że masz za mało mocy. Pobawiłem się programie cartest sprawdzając przełożenia 5 biegu: fabryczne 0,84 i zmienione na 0,9 0,75 0,65 i tylko skrajne wpływały na zmiane v-max w dół. A zmiana 500obrtów niżej na 5 biegu przy v-max nie zmieniło go wcale.
Albo może włącza się jakieś zabezpieczenie od temperatury powietrza (ale chyba diesle nie mają czunika temperatury za intercoolerem) albo temperatury silnika.
Obrazek

legenda
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 150
Rejestracja: 03 mar 2013, 22:16
Lokalizacja: Suchedniów

Post autor: legenda » 06 cze 2018, 20:18

Po takich modach myślę że moc mam wystarczającą ale mi się wydaje że przy 200 jakby go odcinało bo moc ma.

Online
Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3850
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 06 cze 2018, 21:32

no to biegnij do tego co zrobił czipa i mów mu, że u góry chcesz więcej, skoro graty na to pozwalają.

Kamikadze
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 67
Rejestracja: 13 sty 2013, 12:53

Post autor: Kamikadze » 08 cze 2018, 09:55

A to w jaką prędkość celujesz???
Jest jeszcze opcja 6-biegów :)

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5507
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 08 cze 2018, 22:48

Jest jeszcze opcja 6-biegów
6 biegowa szału nie robi i jest bardziej awaryjna.
Podsumowując koszty swap'a skrzyni 6 biegowej i prędkości na poszczególnych biegach , to zabieg nieopłacalny.

legenda
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 150
Rejestracja: 03 mar 2013, 22:16
Lokalizacja: Suchedniów

Post autor: legenda » 10 cze 2018, 16:10

Ja celuje żeby jechał to 220 a tak jak Krzysiek powiedział nie opłaca się za dużo przeróbek.

hubert26w
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 408
Rejestracja: 25 sty 2013, 11:34
Imię: Hubert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Szydłowiec/Maz.

Post autor: hubert26w » 10 cze 2018, 22:15

A co to za różnica 200 czy 220? Taka prędkość , to i tak śmierć w oczach. Ja też lubię czasem przegonić zetorownię ale tyle to bał bym się jechać

[ Dodano: 2018-06-10, 22:15 ]
A że się jeszcze tak zapytam... chip był na końcu montowany pod te konkretne graty?

Online
Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3850
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 10 cze 2018, 22:41

już nie chciałem o to pytać... żeby tunera nie denerwować...

legenda
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 150
Rejestracja: 03 mar 2013, 22:16
Lokalizacja: Suchedniów

Post autor: legenda » 10 cze 2018, 23:39

chip był robiony pod wtryski AFN i tyle wiem muszę zrobić korektę co do turbiny ale myślałem że poleci te 220 nawet bez korekty.

Online
Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3850
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 11 cze 2018, 00:44

no to masz kolego pecha, bo wydasz kasę 2x .
Dla Ciebie potrzeba napisać program pod Twoje podzespoły , i przestań się brandzlować vmaxem bo to nic dobrego nie wróży.

hubert26w
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 408
Rejestracja: 25 sty 2013, 11:34
Imię: Hubert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Szydłowiec/Maz.

Post autor: hubert26w » 11 cze 2018, 07:01

No i wyszło szydło z worka he he ;-) Nie odrobiłeś do końca pracy domowej kolego legenda... mnie MUNIOR ostrzegł że chipa robi się na końcu pod konkretny setup więc się nie dziw że jest jak jest ;-) Tunerowi o wszystkim się mówi bo tak to jest lipsztyk ;-)

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6166
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 13 cze 2018, 21:34

legenda pisze: przed zmiana skrzyni v-max miałem 200 i po zmianie 200 wytłumaczy to ktoś?
Ja już tłumaczyłem ...ale zdaje się ktoś tu nie czyta ze zrozumieniem albo nie rozumie podstawowych rzeczy ...żaden tuningowy program nie zwiekszy ci vmax bo to fizycznie nie możliwe ...jedyne co można zwiększyć to moment obrotowy i moc ...a to nie ma nic wspólnego z prędkoscią max ,bo ta zalezy od prędkosci obrotowej silnika ,przełożeń skrzyni i wielkości kół ...skrzynie i kola można zmienić ...prędkosci obrotowej silnika już nie

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
opony samochodowe części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl