Silnik jest z aluminiowym kolektorem dolotowym i przepustnicą, są w nim również zamontowane łapy. Pochodzi on z Audi A4 B5. Może któryś z forumowiczów ma w swoim Audiku taki motorek i jest w stanie odpowiedzieć mi na kilka pytań lub może jest tu dobrze ogarnięty kolega, a pytania brzmią następująco:
Układ chłodzenia: Czy przy ADR-ku chłodnica z silnika ABT wystarczy i czy wiatrak elektryczny wyrobi swoją normę? A może jest potrzeba wymienić chłodnicę i zastosować wiatrak na wiskozie?
Układ przeniesienia napędu oraz sprzęgłowy: Czy sprzęgło z A4 spasuje pod skrzynię od abk? Jaką skrzynię doradzicie mi by przełożenia nie były zbyt krótkie lecz też nie za długie, aby autko przyśpieszało dość energicznie? dodam że w ABT miałem bardzo krótką skrzynię i mimo odczuwalnego przyśpieszenia Audi było wolniejsze co za tym idzie obroty były dość duże. Może ktoś ma inny pomysł co do połączenia sprzęgła ze skrzynią ? Skrzynia od B5 nie pasuje gdyż przeguby są mniejsze od flansz napędowych skrzyni.
Rozrusznik: czy rozrusznik od ABT będzie współgrał wieńcem koła zamachowego od A4?
Za wszelką pomoc z góry dziękuję i postaram się odwdzięczyć. Jeśli ktoś ma jakieś sugestie proszę o wypowiedzenie się.


