Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1.9 1Z] Szarpania chwilowe przy przyśpieszaniu

ODPOWIEDZ
MarcinexB4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 334
Rejestracja: 20 paź 2013, 22:52
Lokalizacja: Siedlce

[B4 1.9 1Z] Szarpania chwilowe przy przyśpieszaniu

Post autor: MarcinexB4 » 26 cze 2018, 21:59

Witam, tak jak w temacie ostatnio babcia zaczęła focha strzelać i nie jedzie płynnie tak jak potrzeba, mianowicie jadąc spokojnie na każdym biegu do tych 2,2tyś - 2,4tyś obrotów auto normalnie się zbiera tylko występują takie chwilowe przyhamowania jakby na 2-3 s odcięto zapłon i nie jest to takie raptowne odcięcie tylko wyczuwalne przymulenie, również występuje przy stałej prędkości zazwyczaj jeżdżę około 100km/h odpinałem już przepływkę, kostkę od impulsatora robiłem bypassy na gruszce, jeździłem z odpiętym sterującym i pukałem młotkiem w niego i zero poprawy, dzisiaj próbowałem zrobić logi to na tej 3 pedał w podłogę i auto jedzie normalnie żadnego przerwania, objawy są tylko przy spokojnej jeźdze i stałej prędkości.. układ paliwowy sprawdzony wszystkie opaski itp, filtr paliwa zmieniany w tym roku na początku, i tak ostatnie podejrzenie że może pompa wtryskowa się kończyć powoli..
Komp 16bit+chip+wtryski AFN <ok>

Awatar użytkownika
M4teusz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 188
Rejestracja: 28 paź 2012, 10:46
Imię: Mateusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Sączów

Post autor: M4teusz » 26 cze 2018, 22:16

Mój zetor miał ostatnio podobne wahania nastroju i uprzedzam że niestety jazda z odpiętym impulsatorem nie robiła mu różnicy... wyczyściłem nastawnik (choć kompletnie nic nie wskazywało że jest zabrudzony) i jak ręką odjął. piwoa80 Kolego dużo roboty nie ma okok
Audi 80 B4 94r. 1.9 TDI Pierburg + Wtryski 0.216 + 16 bit + wolna odma + kat out + EGR out

MarcinexB4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 334
Rejestracja: 20 paź 2013, 22:52
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: MarcinexB4 » 26 cze 2018, 22:27

M4teusz pisze:Mój zetor miał ostatnio podobne wahania nastroju i uprzedzam że niestety jazda z odpiętym impulsatorem nie robiła mu różnicy... wyczyściłem nastawnik (choć kompletnie nic nie wskazywało że jest zabrudzony) i jak ręką odjął. piwoa80 Kolego dużo roboty nie ma okok

W listopadzie ubiegłego roku miałem czyszczony nastawnik ale tak jak mówisz czeka mnie znów ta operacja.. :(
Komp 16bit+chip+wtryski AFN <ok>

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 27 cze 2018, 16:54

M4teusz pisze:Mój zetor miał ostatnio podobne wahania nastroju i uprzedzam że niestety jazda z odpiętym impulsatorem nie robiła mu różnicy...
Odpięcie impulstora pomaga tylko na poczatku ,przy delikatnych objawach szarpania ...jak juz jest zbyt dużo opiłków ,odpinanie impulsatora nic już nie da
Forum A6Klub i Audi80 oraz Motostacja i Multifonika

MarcinexB4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 334
Rejestracja: 20 paź 2013, 22:52
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: MarcinexB4 » 02 lip 2018, 15:36

Jestem po zabiegu mycia w myjce ultradzwiekowej nastawnika i dalej odczuwalne są poszarpywania, no i magnes wklejony okok Narazie pojeźdze a w wolnym czasie trzeba to konkretnie ogarnąć.
Komp 16bit+chip+wtryski AFN <ok>

Awatar użytkownika
dzikx
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1030
Rejestracja: 24 lis 2011, 21:49
Imię: Jurek
Model: Audi 90 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.6 ADA+lpg
Lokalizacja: pomorze

Post autor: dzikx » 02 lip 2018, 22:50

kąt wtrysku jaki ?? możliwe u mnie tak było kończył się n 108. poszarpywał a z czasem chodził nierówno. sterujący miernikiem mierząc ok 1000 ohm jak pamiętam powinien mieć ale ręki nie dam obciąć :-D czy jakoś tak.

MarcinexB4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 334
Rejestracja: 20 paź 2013, 22:52
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: MarcinexB4 » 03 lip 2018, 14:04

dzikx pisze:kąt wtrysku jaki ?? możliwe u mnie tak było kończył się n 108. poszarpywał a z czasem chodził nierówno. sterujący miernikiem mierząc ok 1000 ohm jak pamiętam powinien mieć ale ręki nie dam obciąć :-D czy jakoś tak.

Kąt wtrysku jest git 50-57 skacze
No i N108 przestawia bo słychać na VAG jak wchodzę w Basic Settings.
Komp 16bit+chip+wtryski AFN <ok>

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga