[ALL] Po wymianie nagrzewnicy nieprzyjemny zapach
widmo, kolego moze ty pomozesz mam problem z moją audiolką dzis odebralem ją od mechanik bo gowniaz rozwalil mi przod, ale mniejsza o to po przejechaniu 30 km gwałtownie podskoczyła temperatura i po chwili auto zgasło i poszedł mi się płyn z chłodnicy przy pedala gazu. Czy to może być wina żle podłączonej chłodnicy i czy to mogła walnąć nagrzewnica i nią nastąpił wyciek? Zapomniałem dodać że przy tej naprawie była wymieniana chłodnica. Byłbym bardzo wdzięczny za fachową poradę
- goldi j51
- Forum Audi 80
- Posty: 3625
- Rejestracja: 01 kwie 2007, 19:01
- Imię: Robert
- Model: Audi A6
- Nadwozie: Sedan
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Jeśli do środka autka dostał się płyn to tylko przez nagrzewnice mogła się rozszczelnić tylko dziwne że akurat po naprawie auta i dlaczego auto zgasło :?: Może nie był odpowietrzony dobrze układ i płyn się zagotował temperatura podskoczyła.Jeszcze może szczeliła rurka która odchodzi od nagrzewnicy Zalej układ wodą lub płynem odpowietrz i zobacz co się będzie działo
- percevalle
- Audi 80 Klub
- Posty: 768
- Rejestracja: 31 mar 2009, 13:51
- Lokalizacja: zamość/lubelskie
Na 100% szczeliła nagrzewnica, jak będziesz dolewał czegokolwiek to wypłynie w środku, potem będziesz musiał suszyć wnętrze.karwos pisze:gwałtownie podskoczyła temperatura i po chwili auto zgasło i poszedł mi się płyn z chłodnicy przy pedala gazu.
Może to być zbieg okoliczności że po naprawie auta poszła nagrzewnica, chyba że koleś coś pokombinował.
Wymiana nagrzewnicy
https://audi80.pl/all-b3-b4-wymiana- ... t31216.htm
https://audi80.pl/all-b3-b4-wymiana- ... t31216.htm
Pare lat temu wymieniałem nagrzewnicę w sedanie, na nagrzewnicy była jakas zółta substancja, wtedy nawet do głowy mi nie przyszło jakie mogą być konsekwencje. Po zagrzaniu auta dymiło około 10 minut z kratek. Myślalem że sie coś zapaliło. Domyśliłem się o co chodzi z myślą że to się wywietrzy,wypali, a tu guzik. Po 3 tygodniach wręcz odoru po załączeniu ogrzewania ponownie demontowałem nagrzewnicę w celu wymycia jej w specyfikach i wypłukaniu w płynie cytrynowym. Przez kolejny miesiąc pachniało zamiast spalenizną przyjemnym świezym zapachem cytrynowym, a kiedy i to wywietrzało nie było problemu z wąchaniem spalenizny w samochodzie. Teraz przyszło mi też wymienić nagrzewnicę na nową, o tyle różnica była że była ona wizualnie czyścuitka. Po zagrzaniu auta efekt sprzed kilku lat ale w mniejszym o wiele stopniu. Nie zmienia to faktu, że po załączeniu ogrzewania wydobywa się przykra spalenizna. Przykre, miałem wszystko na wierzchu, wyczyszciłem cały układ nagrzewnicy i olałem nauczkę sprzed lat widząc, że nagrzewnica jest wizualnie czysta.