Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B4 2.0 ABK] Wymiana przepływomierza

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Krzysztof_Suliko [usunięt

[80 B4 2.0 ABK] Wymiana przepływomierza

Post autor: Krzysztof_Suliko [usunięt » 02 sty 2008, 20:00

Witam serdecznie.

Zamierzam wymienić przepływomierz powietrza w swojej niuni. Czy wystarczy go tylko przekręcić i podpiąc wtyczke, czy trzeba resetowac komputer i programowac go od nowa? Lub robić cos innego ?

Pozdrawiam
Krzysztof
Ostatnio zmieniony 03 sty 2008, 21:08 przez Krzysztof_Suliko [usunięt, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Kokolino
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3371
Rejestracja: 17 lut 2007, 12:39
Imię: Radomir
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Kokolino » 02 sty 2008, 20:26

Moim zdaniem to ędziesz musiał podjechać na VAG-a celem wykasowania usterki przepływomierza i ewentualnie sprawdzić czy prawidłowo pracuje. Niedawno była gdzieś bardzo burzliwa dyskusja na temat resetowania kompa. Napewno sprawdzenie na VAG-u nie zaszkodzi.
Jak znam życie to jak coś poknociłem to Czarek lub Danek mnie zaraz poprawią <ok>

Krzysztof_Suliko [usunięt

Post autor: Krzysztof_Suliko [usunięt » 02 sty 2008, 20:35

VAGa mam, wiec moge sam wykasować błędy, ale czy odpięcie klemy (-) na kilka minut nie wystarczy ??

Awatar użytkownika
czarekj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2768
Rejestracja: 15 sty 2007, 19:30
Lokalizacja: Warszawa/Zambrów

Post autor: czarekj » 02 sty 2008, 20:38

Zakładaj przepływomierz i po problemie. Kasować nic nie musisz, no chyba ze masz za dużo grosza w kieszeni i chcesz go wydać na mechanika, ale naprawdę nie ma potrzeby. Co najwyżej zostanie Ci "wpis" w pamięci, że taki bład był, ale to niczemu nie przeszkadza. Jeżeli przepływomierz będzie sprawny to autko będzie jeździło bez problemu.
Przed odpaleniem silnika przeczyść świece, bo po zbyt bogatej dawce są pełne nagaru a kilka wypadniętych z tego powodu zapłonów może znów spowodować wystrzał i awarię dolotu.
Jaki masz układ wtryskowy Digifant 1.6 czy 1.75?

Krzysztof_Suliko [usunięt

Post autor: Krzysztof_Suliko [usunięt » 02 sty 2008, 20:54

czarekj pisze:Jaki masz układ wtryskowy Digifant 1.6 czy 1.75?
037 906 022 EE DIGIFANT 1.6 1046PMC 11 <<<<---- to odczytał VAG

Awatar użytkownika
czarekj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2768
Rejestracja: 15 sty 2007, 19:30
Lokalizacja: Warszawa/Zambrów

Post autor: czarekj » 02 sty 2008, 21:20

ok
Ostatnio zmieniony 29 sty 2008, 20:44 przez czarekj, łącznie zmieniany 1 raz.

Krzysztof_Suliko [usunięt

Post autor: Krzysztof_Suliko [usunięt » 02 sty 2008, 21:21

Czarku, a mozesz napisać mi kawe na ławe jak to zrobić ? VAGiem umiem odczytać błedy i je skasować :(

Awatar użytkownika
czarekj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2768
Rejestracja: 15 sty 2007, 19:30
Lokalizacja: Warszawa/Zambrów

Post autor: czarekj » 02 sty 2008, 22:03

ok
Ostatnio zmieniony 29 sty 2008, 20:43 przez czarekj, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Danek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3410
Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
Imię: Damian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.2 KK
Lokalizacja: Mazowsze
Kontakt:

Post autor: Danek » 03 sty 2008, 09:29

Krzysztof_Suliko pisze:ale czy odpięcie klemy (-) na kilka minut nie wystarczy ??
Niestety nie w ABK :-( . W wielu innych silnikach ale nie w ABK.

Awatar użytkownika
audiktom
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 433
Rejestracja: 09 lis 2007, 15:51
Lokalizacja: podkarpacie

Post autor: audiktom » 03 sty 2008, 10:40

czarekj. ma rację błąd zostanie ale on w niczym nie zawadzi chyba że nie przeżyjesz z myślą o błędzie, ja miałem odpięty i nic się nie działo.

Krzysztof_Suliko [usunięt

Post autor: Krzysztof_Suliko [usunięt » 03 sty 2008, 12:39

Danek pisze:
Krzysztof_Suliko pisze:ale czy odpięcie klemy (-) na kilka minut nie wystarczy ??
Niestety nie w ABK :-( . W wielu innych silnikach ale nie w ABK.
Danku, czy chcesz powiedzieć że nie wystarczy tylko podpiąć i jeździć ? Z kasowaniem błedów niema problemu bo to sam moge zrobić. VAGa mam w wersji 3.112 ANG z crackiem. Moze być tak jak mówil Czarek... że weście w nastawy podstawowe nic nieda :-(

To reasumując wszystkie wypowiedzi; jak zrobic z tą przepływką aby było dobrze ??

Pozdrawiam
K.

Awatar użytkownika
Danek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3410
Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
Imię: Damian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.2 KK
Lokalizacja: Mazowsze
Kontakt:

Post autor: Danek » 03 sty 2008, 14:53

Krzysztof chodziło mi o to, że odpięcie aku w ABK ani nie skasuje błędów, ani nie wprowadzi ECU w tryb adaptacji. Czynności, które należy wykonać po wymianie przepływki opisał dokładnie Czarek, więc nie będę się powtarzał :-) .

Awatar użytkownika
czarekj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2768
Rejestracja: 15 sty 2007, 19:30
Lokalizacja: Warszawa/Zambrów

Post autor: czarekj » 03 sty 2008, 15:45

Danek powtarzaj, powtarzaj, ja już nie mam siły tłumaczyć.
Krzysztof postaraj się nas zrozumieć, w tym co piszemy nie ma filozofii.
Podłącz ten przepływomierz i ciesz się jazdą. Nic złego się nie stanie jak tej adaptacji VAG-iem nie wypróbujesz. VAG-a wyślij na razie na urlop. ;-)
Widzę, że zbytnią pomocą można tylko namieszać komuś w głowie. O godz. 17 oczekujemy meldunku, że wykonałes zadanie i wszystko działa tak jak trzeba. ;-)
Jako "patron" silników ABK nie dopuszczam możliwości by jakikolwiek silnik tego typu "poszedł spać" z niesprawnością. Nie pasuje tak zaczynac nowego roku.
Żartuję oczywiście. Jakby co to pytaj śmiało.

pajak100
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 192
Rejestracja: 27 sie 2007, 18:41
Lokalizacja: płock

Post autor: pajak100 » 03 sty 2008, 16:39

Najlepiej zamontować laptopa na stałe w kabinie. Wtedy przed każdym uruchomieniem auta mozna sobie kasować błędy :mrgreen:
Ja u siebie odpinałem wszystko co możliwe , na dzień dzisiejszy silniczek krokowy mam odpięty- chyba okazał się zbędny w tym samochodzie. A Vaga na oczy auto nie widziało pewnie z pięć lat. Chodzi jakoś świetnie, to po co komplikować :shock:

[ Dodano: 2008-01-03, 16:42 ]
Spawaniem na podpiętym akumulatorze mój komputer również się nie przejmuje :mrgreen:
Czekam jeszcze tylko na piorun, niech uderzy w kabinę, moze to poprawi mapy wtrysków :shock:

madazaw
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 243
Rejestracja: 09 sie 2007, 19:16
Lokalizacja: Kurpie

Post autor: madazaw » 03 sty 2008, 17:52

Wiatm, a czy istnieje coś takiego jak te adaptacje opisane powyżej, ale dla silnika ABT? Oczywiście nie chodzi mi o przepływomierz ale o inne gadżety. 8-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl