[B4 2.0 ABT] Szyberdach nie otwiera się na "klik"
[B4 2.0 ABT] Szyberdach nie otwiera się na "klik"
Mam dziwny problem z moim szybrem. Mianowicie muszę trzymać przycisk otwierania lub zamykania szyberdachy żeby się ruszył a w innych 80tkach już widziałem że trzeba tylko kliknąć. Tak jak na początku tego filmu:
Czy to kwestia przekaźnika tego przy szyberdachu czy można silniczka? Bo z tego co wiem był wymieniony na inny
Czy to kwestia przekaźnika tego przy szyberdachu czy można silniczka? Bo z tego co wiem był wymieniony na inny
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11730
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
nie mam schematów dokładnych więc nie pokaże Ci co i jak, ale zakładam że nie ma podtrzymania napięcia na cewce przekaźnika do momentu aż rozłączy krańcówka lub coś z samym wyłącznikiem krańcowymRoman_S pisze:PieterB coś więcej o tym braku podtrzymania?
Chyba że jest tam jeszcze jakoś inaczej sterowanie rozwiązane.
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
- Jarewa
- Forum Audi 80
- Posty: 8403
- Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
- Imię: Jarek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Głogów
Coś mi się zdaje że macie po prostu uszkodzone przekażniki...
Schematy są jedne
Teretycznie jest to możliwe bo to nie jest zwykły przekaźnik ale bistabilny i pewnie że wam sie uszkodziła mechaniczna zapadka przekaznik nie zostaje w pozycji a działa jak zwykły. Po drugie dostępny schemat jest błędny bo przekażnik ma jeszcze styk między 30 a 56a i schemat tego nie obejmuje.
Schematy są jedne
Teretycznie jest to możliwe bo to nie jest zwykły przekaźnik ale bistabilny i pewnie że wam sie uszkodziła mechaniczna zapadka przekaznik nie zostaje w pozycji a działa jak zwykły. Po drugie dostępny schemat jest błędny bo przekażnik ma jeszcze styk między 30 a 56a i schemat tego nie obejmuje.
- Jarewa
- Forum Audi 80
- Posty: 8403
- Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
- Imię: Jarek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Głogów
Bo jedyny przekaźnik jaki stosowali to 411941583B to jest przekaźnik bistabilny czyli z funkcją pamięci inaczej mówiąc styki 56,56a,56b sa przerzucane na stałe.
Gdyby było jak np ma to krzysiek to tak trochę bez sensu jest stosowanie przekaźnika bistabilnego bo więcej by robił problemów. A przycisk by działał by co drugie kliknięcie..
A gdy jest jak u ciebie to bistabilny jest jak najbardziej pożądany. Wtedy przyciśniecie aktywuje drugie kliknięcie zatrzymuje trzecie kontynuuje itd.
Nie mam szybra wiec pisze to tylko co zauważyłem a nigdy tego nie robiłem wiec tez nie wiem dokładnie i mogę być w błędzie. Bo również może to byc uszkodzony któryś "SW"
Gdyby było jak np ma to krzysiek to tak trochę bez sensu jest stosowanie przekaźnika bistabilnego bo więcej by robił problemów. A przycisk by działał by co drugie kliknięcie..
A gdy jest jak u ciebie to bistabilny jest jak najbardziej pożądany. Wtedy przyciśniecie aktywuje drugie kliknięcie zatrzymuje trzecie kontynuuje itd.
Nie mam szybra wiec pisze to tylko co zauważyłem a nigdy tego nie robiłem wiec tez nie wiem dokładnie i mogę być w błędzie. Bo również może to byc uszkodzony któryś "SW"