Witam serdecznie , mam problem z moją Audi B4 2.0 ABT 1991r. Autko posiada instalację gazową 2 gen. z reduktorem BRC (wymieniany rok temu). Problem polega na konieczności długiego kręcenia rozrusznikiem po jeździe na LPG (po jeździe na benzynie "pali od strzała"). Dziś zrobiłem eksperyment i po jeździe na LPG zdjąłem obudowę filtra powietrza , o dziwo samochód zapalił bez najmniejszego problemu

. Po założeniu obudowy filtra i "przepaleniu" auta na LPG znowu było trzeba długo kręcić by odpalił na benzynie. Czy ma ktoś pomysł jak ten problem rozwiązać? Auto posiadam od roku lecz problem zaczął występować ok. miesiąc temu. Czyściłem elektrozawór przy reduktorze lecz to nic nie zmieniło, pompa paliwa, filtr paliwa, układ zapłonowy jest ok gdyż wszystko było wymieniane. Dodam że benzyny mam zawsze ok 1/2 baku. Będę wdzięczny za każdą radę
