Po lewej stronie klocek wewnętrzny, który posiada dość duże ranty na swoich zewnętrznych krawędziach. Czy to normalne czy coś z zaciskiem? Tam gdzie rant klocek jest zjechany około 1mm bardziej. Do tego klocek nierównomierne się ścierał - u góry ma grubość 8,5mm a na dole 6,5 mm.
Klocek zewnętrzny ma minimalny rancik i wszędzie 8mm grubości. Z drugiej strony, tzn. na lewym tylnym kole klocki wyglądają podobnie jak na prawym (zdjęcie poniżej, po prawej stronie klocek wewnętrzny)
Klocki i tarcze są TRW, mają już prawie 5 lat, a przejechane 37 tys. km. Wtedy były też regenerowane oba zaciski.
Próbowałem zmierzyć tarcze suwmiarką z podkładkami, wyniki od 9,7mm do 10 mm, a 10 mm miała nowa więc te pomiary można sobie wsadzić 8-)
Co radzicie?