Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.6 ABC] elektryka

ODPOWIEDZ
Karbit
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 17
Rejestracja: 30 lip 2014, 12:51
Lokalizacja: Myszków

[B4 2.6 ABC] elektryka

Post autor: Karbit » 20 sie 2018, 12:04

Witam , panowie mój problem polega na tym że po przekładce silnika z 2.0 abt na 2.6 v6 abc razem z wiązką silnika po przekręceniu kluczyka nie pojawia się ani jedna kontrolka oprócz hamulca ręcznego , dopiero po jakimś czasie jak jest na zapłonie zaczyna mrugać kontrolka od cieczy chłodzącej . Pompa paliwa po przekręceniu na zapłonu działa i podaję paliwo ale nie odpale auta z kluczyka , jedynie robiąc to na krótko podjąc prąd na wtyczkę którą idzie do rozrusznika . Wtedy pali od strzału silnik pracuję równo i mogę go zgasić przez stacyjke , ale tak jak pisze nie odpale za pośrednictwem jej . Dodam że wszystkie kable jakie były potrzebne zostały przełożone i podłączone , zapobiegawczo zostawiłem sobie z dawcy silnika całą możliwą elektryke ze Śródka
Ostatnio zmieniony 20 sie 2018, 13:04 przez Karbit, łącznie zmieniany 1 raz.

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4735
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 20 sie 2018, 18:14

Zobacz czy kostki obok kolumny kierowniczej masz dobrze złączone. Sprawdź bezpiecznik 14 oraz możesz zobaczyć czy w kostce C z pinu 15A wychodzi plus po zapłonie. Tutaj rozpiska kostek pod skrzynką: https://audi80.pl/download.htm?id=11761

Karbit
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 17
Rejestracja: 30 lip 2014, 12:51
Lokalizacja: Myszków

Post autor: Karbit » 21 sie 2018, 10:15

Problem puki co rozwiązany :). Przejrzałem całą wiązkę elektryczną którą mam z dawcy i zauważyłem że wtyczka od rozrusznika inaczej była podłączona w tamtej Audi a inaczej u mnie .
Wyplątałem ją z wiązki i podłączyłem na próbę na krótko i pomogło , kontrolki się zapaliły i odpaliła z kluczyka tak jak trzeba . Mam inne pytania zaś czy jest możliwe to że jak mam podłączony licznik z tamtego silnika a nie licznik od v6 to może źle pokazywać obroty silnika ?

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4735
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 21 sie 2018, 12:07

Tak obrotomierz jest inny, ten z 4 cylindrowych jest zaprogramowany na 4 impulsy na dwa obroty silnika a z 6 cyl. 6 impulsów i będzie zawyżać.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Przełączniki zespolone, zegary, stacyjka.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl