Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.6 ABC] elektryka

ODPOWIEDZ
Karbit
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 17
Rejestracja: 30 lip 2014, 12:51
Lokalizacja: Myszków

[B4 2.6 ABC] elektryka

Post autor: Karbit » 20 sie 2018, 12:04

Witam , panowie mój problem polega na tym że po przekładce silnika z 2.0 abt na 2.6 v6 abc razem z wiązką silnika po przekręceniu kluczyka nie pojawia się ani jedna kontrolka oprócz hamulca ręcznego , dopiero po jakimś czasie jak jest na zapłonie zaczyna mrugać kontrolka od cieczy chłodzącej . Pompa paliwa po przekręceniu na zapłonu działa i podaję paliwo ale nie odpale auta z kluczyka , jedynie robiąc to na krótko podjąc prąd na wtyczkę którą idzie do rozrusznika . Wtedy pali od strzału silnik pracuję równo i mogę go zgasić przez stacyjke , ale tak jak pisze nie odpale za pośrednictwem jej . Dodam że wszystkie kable jakie były potrzebne zostały przełożone i podłączone , zapobiegawczo zostawiłem sobie z dawcy silnika całą możliwą elektryke ze Śródka
Ostatnio zmieniony 20 sie 2018, 13:04 przez Karbit, łącznie zmieniany 1 raz.

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4673
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 20 sie 2018, 18:14

Zobacz czy kostki obok kolumny kierowniczej masz dobrze złączone. Sprawdź bezpiecznik 14 oraz możesz zobaczyć czy w kostce C z pinu 15A wychodzi plus po zapłonie. Tutaj rozpiska kostek pod skrzynką: https://audi80.pl/download.htm?id=11761
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.

Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.

Karbit
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 17
Rejestracja: 30 lip 2014, 12:51
Lokalizacja: Myszków

Post autor: Karbit » 21 sie 2018, 10:15

Problem puki co rozwiązany :). Przejrzałem całą wiązkę elektryczną którą mam z dawcy i zauważyłem że wtyczka od rozrusznika inaczej była podłączona w tamtej Audi a inaczej u mnie .
Wyplątałem ją z wiązki i podłączyłem na próbę na krótko i pomogło , kontrolki się zapaliły i odpaliła z kluczyka tak jak trzeba . Mam inne pytania zaś czy jest możliwe to że jak mam podłączony licznik z tamtego silnika a nie licznik od v6 to może źle pokazywać obroty silnika ?

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4673
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 21 sie 2018, 12:07

Tak obrotomierz jest inny, ten z 4 cylindrowych jest zaprogramowany na 4 impulsy na dwa obroty silnika a z 6 cyl. 6 impulsów i będzie zawyżać.
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.

Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Przełączniki zespolone, zegary, stacyjka.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga