Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 ALL] REgulacja maski

Roman_S
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1582
Rejestracja: 23 cze 2013, 15:47
Imię: Rafał

Post autor: Roman_S » 25 sie 2018, 16:09

Czy bolce maski u Was są oba takie same, czy jeden różni się od drugiego? Z jednej strony odstaje mi maska po zamknięciu i nie mogę tego wyregulować ale zwróciłem uwagę że te bolce są różne, jeden ma cieńszą sprężynę i więcej zwoi od drugiego, dodatkowo talerzyk oporowyjest inny i osadzony w innym miejscu. Pomyślałem że może ktoś wsadził taki bolec od czegoś innego. Jak jest u Was?

Kogutiru
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 172
Rejestracja: 17 gru 2017, 20:07
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 AGG+lpg
Lokalizacja: Legnica

Post autor: Kogutiru » 25 sie 2018, 16:36

U mnie oba są takie same.

Roman_S
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1582
Rejestracja: 23 cze 2013, 15:47
Imię: Rafał

Post autor: Roman_S » 26 sie 2018, 13:18

Dziś całkowicie zdjąłem, rozebrałem i wyczyściłem te bolce. Rzeczywiście jeden jest inny - krótszy i ma słabszą sprężynę. Przez to nie łapie całkiem i można z jednej strony zamkniętą maskę unosić do góry na kilka cm. Wyregulowałem wszystko tak żeby maska nie odstawała, również wszystkie szpary wyregulowałem ale maska i tak w tym miejscu będzie luźna bo ktos tam wstawił inny bolec. Chyba że jeszcze ktoś ma tak jak ja? Czy w każdej 80tce powinny być 2 takie same bolce?

antoni
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 698
Rejestracja: 30 gru 2007, 13:31

Post autor: antoni » 27 sie 2018, 06:56

Mówisz że z jednej strony możesz podnosić maskę na kilka cm. to może problem nie leży w in"ności bolca , ale w gnieżdzie w które on wchodzi.
Oczywiście bolec powinien być taki sam jak podrugiej stronie. Ale jak jeden jest inny, to chociaż cokolwiek powinien załapywać i ewentualnie maska po tej stronie może sie lekko unosić. Ale żeby kilka centymetrów?...

Roman_S
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1582
Rejestracja: 23 cze 2013, 15:47
Imię: Rafał

Post autor: Roman_S » 27 sie 2018, 20:13

Wiesz to nie jest kilka cm tak że wsadzę palec tylko jak porządnie szarpnę ( takie mam podejście że wszystkie sprzęty które używam muszą wytrzymać mnie a lekkiej ręki nie mam). Jakbym miał z linijką to mierzyć to mogę ją unieść z tej strony na 2cm - może faktycznie przesadziłem z tymi "kilkoma". Gniazdo jest na pewno ok, a drut ma ruchomość taką jak powinien, nie zacina się. Nie twierdzę że ten bolec w ogóle nie łapie bo coś tam bierze ale widocznie przez to właśnie że jest za krótki i ma słabą sprężynę to słabiej trzyma. Dzisiaj na ekspresówce się przyglądałem i nie drżało - po moich wczorajszych regulacjach i cudowaniu. Zobaczymy w tym tygoniu. Jak będzie dalej drżało to kupię oryginalny i wymienię a jak będzie spokój to sobie odpuszczam i jak się znowu coś zacznie to wtedy się tym zajmę. Dzięki za odpowiedzi i pozdrawiam okok

Awatar użytkownika
IC69
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 4800
Rejestracja: 05 sty 2007, 22:48
Imię: Irek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: IC69 » 27 sie 2018, 23:19

Roman_S pisze:Nie twierdzę że ten bolec w ogóle nie łapie bo coś tam bierze ale widocznie przez to właśnie że jest za krótki i ma słabą sprężynę to słabiej trzyma.
Po zamknięciu maski, plastikowy talerzyk ze sprężyną opierają się na gnieździe, a bolec wchodzi głębiej i zahacza się o drut. Sprężyna na bolcu nie jest od trzymania maski w gnieździe, tylko po to, aby wysunąć bolec z gniazda po pociągnięciu za dźwignię otwierania maski. Skoro jedna strona pokrywy silnika odstaje po zamknięciu i drga podczas jazdy, to zapewne bolec jest za mało wykręcony i nie zahacza się o drut w gnieździe - spróbuj go trochę wykręcić.

Roman_S
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1582
Rejestracja: 23 cze 2013, 15:47
Imię: Rafał

Post autor: Roman_S » 28 sie 2018, 17:24

IC69, Dzięki, wiem o tym - regulowałem w ten sposób oba bolce :-) Problem polega na tym że ten bolec który jest nieori nie może być zbyt mocno wykręcony po prostu przez to że jest za krótki i zbyt dużego pola do popisu tam nie ma. Ale póki co dzisiaj znowu trasa ekspresowa w dwie strony i nie drży więc coś regulacja może dała okok
Póki co dziękuję Wam za zainteresowanie problemem, jak będzie mi drżało to po prostu wiem już co robić. Pozdro

ODPOWIEDZ

Wróć do „Elementy karoserii”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl