Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 1.8 PM] Nie działa gaz. PO przełączeniu gaśnie.

Wszystko co związane z LPG
ODPOWIEDZ
XSZYMONXx
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 55
Rejestracja: 01 lip 2018, 21:56

[B3 1.8 PM] Nie działa gaz. PO przełączeniu gaśnie.

Post autor: XSZYMONXx » 28 sie 2018, 10:04

Vbbbbhh
Ostatnio zmieniony 01 wrz 2018, 13:28 przez XSZYMONXx, łącznie zmieniany 1 raz.

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4659
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 28 sie 2018, 10:47

Dlaczego masz zdjęta przewody z cewki na zbiorniku? Chyba że ktoś wyciągnął ze środka tłoczek, który odcina gaz to bez zasilania zadziała.
Obrazek
I zobacz pod maską czy będziesz miał zasilanie na tych dwóch konektorach przy przełączaniu na gaz.

Obrazek
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.

Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11726
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 28 sie 2018, 10:50

XSZYMONXx, sprawdź najpierw czy w ogóle elektrozawory działają, słychać charakterystyczne tyknięcie w momencie przełączania na gaz? czy nie.
Sprawdź wsuwki czy nie obluzowane lub któryś z przewodów się nie naderwał. Pamiętaj że masz dwa takie elektrozawory jeden na butli a drugi przy parowniku.

ps maciek889, a kurde właśnie też to zauważyłem ale mnie ubiegłeś :-)
WRC is for boys.
Group B was for men.

XSZYMONXx
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 55
Rejestracja: 01 lip 2018, 21:56

Post autor: XSZYMONXx » 28 sie 2018, 10:52

Dobra a jak to sprawdzić na tych konektorach bo nie mam żadnych przyrządów. Czy da się jakoś na zasadzie że dotknę czymś i będzie iskra czy coś? Co do tych przewodów z cewki czy jak nałożę a nie ma tego tłoczka to się nic nie stanie?

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11726
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 28 sie 2018, 10:55

XSZYMONXx, tak, rób iskrę to będziesz jeździł - rowerem chyba ;-)

Żaróweczka 12 V lub kup sobie specjalny samochodowy próbnik koszt to z 10 zł więc nie majątek.
WRC is for boys.
Group B was for men.

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4659
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 28 sie 2018, 11:37

Jak będziesz próbował robić iskrę to prędzej bezpiecznik spalisz. To inaczej, dotknij ręką i słuchaj czy elektrozawór cyknie w momencie przełączenia na gaz.
XSZYMONXx pisze:Co do tych przewodów z cewki czy jak nałożę a nie ma tego tłoczka to się nic nie stanie?
Nie, chyba że cewka ma zwarcie wewnątrz ale to rzadko się zdarza. Może tłoczek miałeś zacięty i dlatego jeździł tyle czasu bez podpiętej cewki. Albo masz gdzieś kable idące podwoziem do tej cewki gdzieś urwany albo przetarty.
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.

Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.

XSZYMONXx
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 55
Rejestracja: 01 lip 2018, 21:56

Post autor: XSZYMONXx » 28 sie 2018, 12:24

Dobra to ogarnę ten próbnik i sprawdzę tak jak mówicie

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zasilanie LPG”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga