Możesz sprawdzić, czy sztanga jest prawidłowo naciągnięta, ewentualnie to skorygować jak na filmie.
Tylko jeśli była zbyt wydłużona i to poprawisz, to gazu do oporu już bym (do tych 2200rpm) nie wciskał. Seryjne sprzęgło może nie znieść momentu w dolnej partii.
[B4 94' 1Z] - wieksza moc w zetorze
Wrzucam, może się komuś przyda.
Fajny kolektor ssący, minimalnie wydajniejszy od kolektora 130/150KM skierowany w stronę chłodnicy.
Ma ciut lepsze przepływy i dużo bardziej wyrównane na każdym kanale, niestety flansza EGR jest inna niż w starych kolektorach, ale zawsze można przyspawać kawałek aluminiowej rurki z garbem.
Kolektor pochodzi od silników 2.0TDI i można go kupić za grosze (20-30zł)
http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=487862
[ Dodano: 2019-01-21, 21:52 ]
Fajny kolektor ssący, minimalnie wydajniejszy od kolektora 130/150KM skierowany w stronę chłodnicy.
Ma ciut lepsze przepływy i dużo bardziej wyrównane na każdym kanale, niestety flansza EGR jest inna niż w starych kolektorach, ale zawsze można przyspawać kawałek aluminiowej rurki z garbem.
Kolektor pochodzi od silników 2.0TDI i można go kupić za grosze (20-30zł)
http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=487862
[ Dodano: 2019-01-21, 21:52 ]