Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.0 ABT] Montaż sekwencji do ABT (LPG do ABT)

Wszystko co związane z LPG
ODPOWIEDZ
konradzki
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 17
Rejestracja: 31 sie 2009, 13:02
Lokalizacja: Wolbórz

[B4 2.0 ABT] Montaż sekwencji do ABT (LPG do ABT)

Post autor: konradzki » 04 wrz 2018, 13:57

Witam
czy ktoś może podpowie jakie graty dać i jakie/jak zamontować wtrysk/wtryski do ABT (to nie pomyłka, jednopunkt)?
nie oczekuję pytania po co, tylko podpowiedzi jak założyć sekwencje do silnika na jednopunktowym wtrysku
koszty nie są najważniejsze,

dzieki
km

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4659
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 04 wrz 2018, 15:28

Gdzieś na lpgforum były chyba daw tematy o tym. Jeden to sekwencja wsadzona do wtrysku abimex z opla gdzie był problem, że wtrysk nie był tak zsynchronizowany z obrotami silnika jak monowtrysku boscha. Też gaz trzeba podawać na czapce mowtrysku tam gdzie benzynę, bo jak były wkrętki przy samej głowicy to był problem przy nagłym dodaniu gazu bo ECU benzyny uwzględnia czas potrzebny na dotarcie paliwa od wtrysku do cylindra i to wzbogacenie dociera do cylindra za wcześnie.
Nawet ktoś na naszym forum pisał że próbował ale z marnym skutkiem. Nie wiem czy nie jest problem z tym że wtryskiwacz benzynowy otwiera się na bardzo krótko i aby wtryskiwacz gazowy działał w optymalnych dla siebie czasach wtrysku trzeba dać małe dysze i kosmicznie duży mnożnik a to doprowadza do tego że jest zbyt mało wydajny przy gazie w podłodze przy wysokich obrotach.
Chyba już mniej problematycznie by było wsadzenie ECUmastera DET3 z softem fuel implant aby samodzielnie sterował podawaniem gazu.
Ostatnio zmieniony 04 wrz 2018, 23:20 przez maciek889, łącznie zmieniany 1 raz.
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.

Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3792
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 04 wrz 2018, 16:04

dokładnie tak powinno się to odbyć, ecumaster plus być może będzie konieczne dorobienie triggera na koło zamachowe...
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Audi Way of Life!

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8387
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 04 wrz 2018, 19:54

Szkoda ze wycofali 3gen gazu ona by była idealna.

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4659
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 04 wrz 2018, 23:23

Leo pisze:konieczne dorobienie triggera na koło zamachowe...
Te sterowniki mogą wykorzystywać i nawet modyfikować zapłon na zapłonie z czujnika halla jaki jest w 80tkach. Jedynie jakby chcieć wsadzić zapłon bez mechanicznego rozdzielacza np. EDIS to trzeba by dać koło i czujnik na wał.
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.

Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.

konradzki
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 17
Rejestracja: 31 sie 2009, 13:02
Lokalizacja: Wolbórz

Post autor: konradzki » 05 wrz 2018, 07:38

maciek889 pisze:
Nawet ktoś na naszym forum pisał że próbował ale z marnym skutkiem. Nie wiem czy nie jest problem z tym że wtryskiwacz benzynowy otwiera się na bardzo krótko i aby wtryskiwacz gazowy działał w optymalnych dla siebie czasach wtrysku trzeba dać małe dysze i kosmicznie duży mnożnik a to doprowadza do tego że jest zbyt mało wydajny przy gazie w podłodze przy wysokich obrotach.
Chyba już mniej problematycznie by było wsadzenie ECUmastera DET3 z softem fuel implant aby samodzielnie sterował podawaniem gazu.
a jakby dac dwa lub wiecej wtryskow gazowych?

nie da rady tego ogarnac na sterowniku (najlepiej Staga) do sekwencji?

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4659
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 05 wrz 2018, 18:02

Więcej wtrysków da taki sam efekt jak większe dysze. Z dużej dziury w dyszy albo wielu mniejszych ciężko może być odmierzyć małą ilość paliwa. Jeszcze można próbować w stagu (od 300 plusa) opcją podwajania czasów zniwelować ten problem.
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.

Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zasilanie LPG”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga