Witam
czy ktoś może podpowie jakie graty dać i jakie/jak zamontować wtrysk/wtryski do ABT (to nie pomyłka, jednopunkt)?
nie oczekuję pytania po co, tylko podpowiedzi jak założyć sekwencje do silnika na jednopunktowym wtrysku
koszty nie są najważniejsze,
dzieki
km
[B4 2.0 ABT] Montaż sekwencji do ABT (LPG do ABT)
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4735
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Gdzieś na lpgforum były chyba daw tematy o tym. Jeden to sekwencja wsadzona do wtrysku abimex z opla gdzie był problem, że wtrysk nie był tak zsynchronizowany z obrotami silnika jak monowtrysku boscha. Też gaz trzeba podawać na czapce mowtrysku tam gdzie benzynę, bo jak były wkrętki przy samej głowicy to był problem przy nagłym dodaniu gazu bo ECU benzyny uwzględnia czas potrzebny na dotarcie paliwa od wtrysku do cylindra i to wzbogacenie dociera do cylindra za wcześnie.
Nawet ktoś na naszym forum pisał że próbował ale z marnym skutkiem. Nie wiem czy nie jest problem z tym że wtryskiwacz benzynowy otwiera się na bardzo krótko i aby wtryskiwacz gazowy działał w optymalnych dla siebie czasach wtrysku trzeba dać małe dysze i kosmicznie duży mnożnik a to doprowadza do tego że jest zbyt mało wydajny przy gazie w podłodze przy wysokich obrotach.
Chyba już mniej problematycznie by było wsadzenie ECUmastera DET3 z softem fuel implant aby samodzielnie sterował podawaniem gazu.
Nawet ktoś na naszym forum pisał że próbował ale z marnym skutkiem. Nie wiem czy nie jest problem z tym że wtryskiwacz benzynowy otwiera się na bardzo krótko i aby wtryskiwacz gazowy działał w optymalnych dla siebie czasach wtrysku trzeba dać małe dysze i kosmicznie duży mnożnik a to doprowadza do tego że jest zbyt mało wydajny przy gazie w podłodze przy wysokich obrotach.
Chyba już mniej problematycznie by było wsadzenie ECUmastera DET3 z softem fuel implant aby samodzielnie sterował podawaniem gazu.
Ostatnio zmieniony 04 wrz 2018, 23:20 przez maciek889, łącznie zmieniany 1 raz.
a jakby dac dwa lub wiecej wtryskow gazowych?maciek889 pisze:
Nawet ktoś na naszym forum pisał że próbował ale z marnym skutkiem. Nie wiem czy nie jest problem z tym że wtryskiwacz benzynowy otwiera się na bardzo krótko i aby wtryskiwacz gazowy działał w optymalnych dla siebie czasach wtrysku trzeba dać małe dysze i kosmicznie duży mnożnik a to doprowadza do tego że jest zbyt mało wydajny przy gazie w podłodze przy wysokich obrotach.
Chyba już mniej problematycznie by było wsadzenie ECUmastera DET3 z softem fuel implant aby samodzielnie sterował podawaniem gazu.
nie da rady tego ogarnac na sterowniku (najlepiej Staga) do sekwencji?