Witam
czy ktoś może podpowie jakie graty dać i jakie/jak zamontować wtrysk/wtryski do ABT (to nie pomyłka, jednopunkt)?
nie oczekuję pytania po co, tylko podpowiedzi jak założyć sekwencje do silnika na jednopunktowym wtrysku
koszty nie są najważniejsze,
dzieki
km
[B4 2.0 ABT] Montaż sekwencji do ABT (LPG do ABT)
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4659
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Gdzieś na lpgforum były chyba daw tematy o tym. Jeden to sekwencja wsadzona do wtrysku abimex z opla gdzie był problem, że wtrysk nie był tak zsynchronizowany z obrotami silnika jak monowtrysku boscha. Też gaz trzeba podawać na czapce mowtrysku tam gdzie benzynę, bo jak były wkrętki przy samej głowicy to był problem przy nagłym dodaniu gazu bo ECU benzyny uwzględnia czas potrzebny na dotarcie paliwa od wtrysku do cylindra i to wzbogacenie dociera do cylindra za wcześnie.
Nawet ktoś na naszym forum pisał że próbował ale z marnym skutkiem. Nie wiem czy nie jest problem z tym że wtryskiwacz benzynowy otwiera się na bardzo krótko i aby wtryskiwacz gazowy działał w optymalnych dla siebie czasach wtrysku trzeba dać małe dysze i kosmicznie duży mnożnik a to doprowadza do tego że jest zbyt mało wydajny przy gazie w podłodze przy wysokich obrotach.
Chyba już mniej problematycznie by było wsadzenie ECUmastera DET3 z softem fuel implant aby samodzielnie sterował podawaniem gazu.
Nawet ktoś na naszym forum pisał że próbował ale z marnym skutkiem. Nie wiem czy nie jest problem z tym że wtryskiwacz benzynowy otwiera się na bardzo krótko i aby wtryskiwacz gazowy działał w optymalnych dla siebie czasach wtrysku trzeba dać małe dysze i kosmicznie duży mnożnik a to doprowadza do tego że jest zbyt mało wydajny przy gazie w podłodze przy wysokich obrotach.
Chyba już mniej problematycznie by było wsadzenie ECUmastera DET3 z softem fuel implant aby samodzielnie sterował podawaniem gazu.
Ostatnio zmieniony 04 wrz 2018, 23:20 przez maciek889, łącznie zmieniany 1 raz.
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
- Leo
- Forum Audi 80
- Posty: 3792
- Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
- Imię: Adam
- Model: Inny
- Nadwozie: Coupe quattro
- Silnik: 2,2 3B
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
dokładnie tak powinno się to odbyć, ecumaster plus być może będzie konieczne dorobienie triggera na koło zamachowe...
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...
Audi Way of Life!
iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...
Audi Way of Life!
iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4659
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Te sterowniki mogą wykorzystywać i nawet modyfikować zapłon na zapłonie z czujnika halla jaki jest w 80tkach. Jedynie jakby chcieć wsadzić zapłon bez mechanicznego rozdzielacza np. EDIS to trzeba by dać koło i czujnik na wał.Leo pisze:konieczne dorobienie triggera na koło zamachowe...
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
a jakby dac dwa lub wiecej wtryskow gazowych?maciek889 pisze:
Nawet ktoś na naszym forum pisał że próbował ale z marnym skutkiem. Nie wiem czy nie jest problem z tym że wtryskiwacz benzynowy otwiera się na bardzo krótko i aby wtryskiwacz gazowy działał w optymalnych dla siebie czasach wtrysku trzeba dać małe dysze i kosmicznie duży mnożnik a to doprowadza do tego że jest zbyt mało wydajny przy gazie w podłodze przy wysokich obrotach.
Chyba już mniej problematycznie by było wsadzenie ECUmastera DET3 z softem fuel implant aby samodzielnie sterował podawaniem gazu.
nie da rady tego ogarnac na sterowniku (najlepiej Staga) do sekwencji?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4659
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Więcej wtrysków da taki sam efekt jak większe dysze. Z dużej dziury w dyszy albo wielu mniejszych ciężko może być odmierzyć małą ilość paliwa. Jeszcze można próbować w stagu (od 300 plusa) opcją podwajania czasów zniwelować ten problem.
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga