[B4 1.9 1Z] Szarpnięcia podczas jazdy i zadymianie (logi)
[B4 1.9 1Z] Szarpnięcia podczas jazdy i zadymianie (logi)
Witam
podczas jazdy, sporadycznie, występują szarpnięcia zazwyczaj przy wyższej prędkości obrotowej z widocznym czarnym bąkiem. Ogólnie wydaje mi się że zbyt bardzo dymi podczas normalnej jazdy, chciałem się przyjrzeć wtryskiwaczom ale najpierw chciałem abyście pomogli mi w analizie logów dynamicznych.
zastanawia mnie tylko fakt ze pomimo że robiłem logi od 1.400/500 do 4.000/4.200 to na vagu wskazania prędkości obrotowej są zaniżone.
podczas logów też raz wystąpiła seria szarpnięć w okolicach 3500 tys i wywaliło mu błąd;
765-modulating piston movement sensor g149
ten błąd pojawił się już wcześniej ale po skasowaniu był dość długi spokój
dzięki za pomoc
wrzucam logi:
Dynamiczny:
Grupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_bZKaoRA.html
Grupa 001: http://vaglogi.pl/log-001_911S1.html
Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_JWo4L.html
Grupa 004: http://vaglogi.pl/log-004_425XJ5Q.html
Grupa 008: http://vaglogi.pl/log-008_iEZY5Ub.html
Grupa 010: http://vaglogi.pl/log-010_776pV.html
podczas jazdy, sporadycznie, występują szarpnięcia zazwyczaj przy wyższej prędkości obrotowej z widocznym czarnym bąkiem. Ogólnie wydaje mi się że zbyt bardzo dymi podczas normalnej jazdy, chciałem się przyjrzeć wtryskiwaczom ale najpierw chciałem abyście pomogli mi w analizie logów dynamicznych.
zastanawia mnie tylko fakt ze pomimo że robiłem logi od 1.400/500 do 4.000/4.200 to na vagu wskazania prędkości obrotowej są zaniżone.
podczas logów też raz wystąpiła seria szarpnięć w okolicach 3500 tys i wywaliło mu błąd;
765-modulating piston movement sensor g149
ten błąd pojawił się już wcześniej ale po skasowaniu był dość długi spokój
dzięki za pomoc
wrzucam logi:
Dynamiczny:
Grupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_bZKaoRA.html
Grupa 001: http://vaglogi.pl/log-001_911S1.html
Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_JWo4L.html
Grupa 004: http://vaglogi.pl/log-004_425XJ5Q.html
Grupa 008: http://vaglogi.pl/log-008_iEZY5Ub.html
Grupa 010: http://vaglogi.pl/log-010_776pV.html
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Gwałtowne pojedyncze ,lub cała seria szarpnieć w wyższych zakresa obrotów ,zdarzajacych się nieregularnie ,to praktycznie zawsze wina wtrysku sterującego . I niestety ale tzreba szukać sprawnego wtrysku ,bo nie da się tu nic naprawić czy zregenerować....bo przyczyna lezy u góry wtryskiwacza ,tam gdzie jest nierozbieralna część ,czyli cewka ...sama końcówka wtryskiwacza rozpylajaca paliwo ,nie ma z tymi objawami nic wspólnego.Ori nastawnik z AFN na tym sterowniku będzie miał zaniżone RSW ,co moze powodować bład .Nalezy RSW ustawic w granicach 0.740-0,760
Ostatnio zmieniony 30 wrz 2018, 13:23 przez MUNIOR, łącznie zmieniany 1 raz.