paquito88 pisze: Przez powrót mam na myśli to, że gdy wcisnę gruchę do środka to potem wraca ona do pozycji początkowej.
To tak będzie jeśli zaworek nie będzie zasilany. To wtedy gruszka jest łączona z atmosferą aby się cofnęła. Najlepiej by było zaraz po zgaszeniu odpalić test przez vaga albo kabelkami zasilić elektrozawór. Wtedy się sprawdzi przy okazji czy zasobnik podciśnienia ma wystarczająco podciśnienia aby utrzymać siłownik na czas przyspieszania (wtedy silnik nie generuje podciśnienia w kolektorze, chyba że jest mechaniczna vacuum pompa).
To pewnie by wyszło lepiej z tym przepływem jeśli byś pociągnął do 5500-6000 obr/min. Na jakichś logach sprzed roku ktoś dociągnął do 130 tylko tak logował że nie widać na jakich obrotach:
http://vaglogi.pl/log-019_010_005_24sPQ49.html
[ Dodano: 2018-12-05, 19:11 ]
Nie wiem czy twój samochód nie pracuje teraz na mapie pod słabsze (mniej oktanowe) paliwo, bo w grupach 012-014 masz wszędzie map 2. Wg. informacji dla wczesnego AAH
https://www.audifans.net/ftopict-34568.html to jest mapa pod słabsze paliwo (ciekawe czy u ciebie zadziała na vagu single reading, bo tam pod 12 jest ta informacja które może pasować do opisu ze strony). Możliwe że czujniki spalania stukowego masz na wymarciu albo coś grzechocze za głośno w silniku czy to mechanicznie czy to spalanie detonacyjne przez rozgrzany nagar w komorach spalania lub świecach. Było kilka przypadków na forum gdzie wymiana stukowców pomogła. Dobrze by było porównać kąt wyprzedzenia zapłonu ze sprawnym AAH tylko też lepiej z późniejszego rocznika, bo nie wiem czy odczyta to się z grupy 000 jaka jest tylko dostępna we wczesnych 2.8.