Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1.9 1Z] Czy ten olej będzie dobrym wyboreem po złożeniu

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
SparK
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 64
Rejestracja: 28 mar 2015, 12:04
Lokalizacja: Lubelskie

[B4 1.9 1Z] Czy ten olej będzie dobrym wyboreem po złożeniu

Post autor: SparK » 12 gru 2018, 13:46

Witajcie, mój tdi będzie niedługo składany po wymianie uszczelniaczy. Zapobiergawczo głowica dostała wszystko nowe a dół silnika będzie niedługo obadany i możliwe że panewki również wymienię. Czy taki olej jak ten, nada się na docieranie silnika jeżdżąc w zimowym klimacie oraz zimowym tempem? Czy może zalać tak jak wcześniej było czyli Valvoline? A może Pertro Canada zamówić?

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 12 gru 2018, 16:37

Można zastosować do składania silnika , smarując elementy przy montażu takie jak panewki ,olejem http://sklep.millersoils.pl/docieranie- ... ils-a.html

Jak już takie zabiegi robisz , to i pierścienie też dobrze wymienić.

Olej może być , ale dobrze jest nagrzać silnik i olej do temperatury roboczej i jeździć jak najwięcej kilometrów , bo takie przejażdżki po 20 kilometrów nie bardzo temu sprzyjają.

Zamontuj też Korek oleju magnetyczny spustowy m14x1.5

Korek

Awatar użytkownika
SparK
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 64
Rejestracja: 28 mar 2015, 12:04
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: SparK » 12 gru 2018, 17:06

Krzysiek 84 pisze:Olej może być , ale dobrze jest nagrzać silnik i olej do temperatury roboczej i jeździć jak najwięcej kilometrów , bo takie przejażdżki po 20 kilometrów nie bardzo temu sprzyjają.
Do pracy mam tyle i przy większych mrozach samochód łapał temperaturę roboczą dopiero przy końcu trasy. Tego nie przeskoczę. Dlatego też zastanawiam się czy jest sens bawić się w ten "cud techniki" millersa... zwykły valvoline w w wrunkach zimowych, dla mojego trybu jazdy, może sprawdzić się lepiej. Chociaż też można trafić na podroniony... Dlatego zastanawiaj się ciągle nad petro canada 5w40 ten.

Jest duże prawdopodobieństwo że pierścienie są bardziej niż OK, aczkolwiek trzeba z tym poczekać i zobaczyć jak spłynie nafta po cylindrze. Na więcej mnie aktualnie nie stać... A ten korerk dobra rzecz przyznam więc zamówie.

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 12 gru 2018, 17:44

Takie docieranie nie jest dobre jeżdząc po 20 km.
Jedynie w sobote lub niedzielę musisz wybrać się na przejażdzkę i pokonać z 200-300 km , to dopiero wtedy ma sens takie docieranie.

Co do oleju to może też być Millers 5w40 lub nawet z górnej półki LM Synthoil.

Awatar użytkownika
SparK
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 64
Rejestracja: 28 mar 2015, 12:04
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: SparK » 12 gru 2018, 17:51

Krzysiek 84 pisze:Takie docieranie nie jest dobre jeżdząc po 20 km.
Jedynie w sobote lub niedzielę musisz wybrać się na przejażdzkę i pokonać z 200-300 km , to dopiero wtedy ma sens takie docieranie.
Coś wykombinuje z tymi dojazdami... będę musiał.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl