[B4 1.9 1Z] Czy ten olej będzie dobrym wyboreem po złożeniu
[B4 1.9 1Z] Czy ten olej będzie dobrym wyboreem po złożeniu
Witajcie, mój tdi będzie niedługo składany po wymianie uszczelniaczy. Zapobiergawczo głowica dostała wszystko nowe a dół silnika będzie niedługo obadany i możliwe że panewki również wymienię. Czy taki olej jak ten, nada się na docieranie silnika jeżdżąc w zimowym klimacie oraz zimowym tempem? Czy może zalać tak jak wcześniej było czyli Valvoline? A może Pertro Canada zamówić?
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Można zastosować do składania silnika , smarując elementy przy montażu takie jak panewki ,olejem http://sklep.millersoils.pl/docieranie- ... ils-a.html
Jak już takie zabiegi robisz , to i pierścienie też dobrze wymienić.
Olej może być , ale dobrze jest nagrzać silnik i olej do temperatury roboczej i jeździć jak najwięcej kilometrów , bo takie przejażdżki po 20 kilometrów nie bardzo temu sprzyjają.
Zamontuj też Korek oleju magnetyczny spustowy m14x1.5
Korek
Jak już takie zabiegi robisz , to i pierścienie też dobrze wymienić.
Olej może być , ale dobrze jest nagrzać silnik i olej do temperatury roboczej i jeździć jak najwięcej kilometrów , bo takie przejażdżki po 20 kilometrów nie bardzo temu sprzyjają.
Zamontuj też Korek oleju magnetyczny spustowy m14x1.5
Korek
Do pracy mam tyle i przy większych mrozach samochód łapał temperaturę roboczą dopiero przy końcu trasy. Tego nie przeskoczę. Dlatego też zastanawiam się czy jest sens bawić się w ten "cud techniki" millersa... zwykły valvoline w w wrunkach zimowych, dla mojego trybu jazdy, może sprawdzić się lepiej. Chociaż też można trafić na podroniony... Dlatego zastanawiaj się ciągle nad petro canada 5w40 ten.Krzysiek 84 pisze:Olej może być , ale dobrze jest nagrzać silnik i olej do temperatury roboczej i jeździć jak najwięcej kilometrów , bo takie przejażdżki po 20 kilometrów nie bardzo temu sprzyjają.
Jest duże prawdopodobieństwo że pierścienie są bardziej niż OK, aczkolwiek trzeba z tym poczekać i zobaczyć jak spłynie nafta po cylindrze. Na więcej mnie aktualnie nie stać... A ten korerk dobra rzecz przyznam więc zamówie.
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko