czy może ktoś mi doradzi co powinnem zdobić już przy okazji?
Dodam, że głowica oczywiście poszła do szlifu i szczelności
[B4 2.0 ABK] Co najlepiej zrobić przy wymianie zaworów, szkl
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
-
- Forum Audi 80
- Posty: 1064
- Rejestracja: 21 sie 2017, 22:04
- Imię: Łukasz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Rumia
Na pewno warto sprawdzić gładzie cylindrów. Jeśli sprężanie mierzyłeś przed rozbiórką i wyszło OK, a podejrzanych dźwięków na zimnym i ciepłym silniku brak to przesadnie bym w temat się nie zagłębiał - chyba że ma być ideał to tłoki ściągnąć i do pomiarów.
Sprawdziłbym też wszystkie zębate koła pasowe czy mocowania ich (kliny, wpusty) są w dobrym stanie. Dobrze też obejrzeć jak pracuje wałek pośredni, gdyż często łożyskowanie (szczególnie panewka od strony paska) ulega zniszczeniu przy większych przebiegach.
Sprawdziłbym też wszystkie zębate koła pasowe czy mocowania ich (kliny, wpusty) są w dobrym stanie. Dobrze też obejrzeć jak pracuje wałek pośredni, gdyż często łożyskowanie (szczególnie panewka od strony paska) ulega zniszczeniu przy większych przebiegach.