[B4 2.0 ACE] Ubytek całego oleju spod podstawy filtra
[B4 2.0 ACE] Ubytek całego oleju spod podstawy filtra
Witam!
Ostatnio jadąc do pracy swoją 80 b4 Quattro w wersji Competition z silnikiem 2.0 AEC 140km, zaczęła mi migać kontrolka oleju. Pomyślałem, że może być ciutke mało, więc chciałem zjechać za 100 metrów na stację i uzupełnić.
Niestety, gdy otworzyłem maskę, zobaczyłem, ze zgubiłem cały olej ( silnik nie zaczał klepać jeszcze), który uciekł na pierwszy rzut oka spod podstawy filtra oleju (chłodniczki).
Pytanie, czy ktoś miał w/w problem? Oraz od jakiego auta z grupy VAG pasuje filtr oleju, ewentualnie chłodniczka?
Z góry dziękuję i pozdrawiam!
Ostatnio jadąc do pracy swoją 80 b4 Quattro w wersji Competition z silnikiem 2.0 AEC 140km, zaczęła mi migać kontrolka oleju. Pomyślałem, że może być ciutke mało, więc chciałem zjechać za 100 metrów na stację i uzupełnić.
Niestety, gdy otworzyłem maskę, zobaczyłem, ze zgubiłem cały olej ( silnik nie zaczał klepać jeszcze), który uciekł na pierwszy rzut oka spod podstawy filtra oleju (chłodniczki).
Pytanie, czy ktoś miał w/w problem? Oraz od jakiego auta z grupy VAG pasuje filtr oleju, ewentualnie chłodniczka?
Z góry dziękuję i pozdrawiam!
-
OnlineKrzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Nie nie, ja muszę mieć w aucie wszystko na TIP-TOP zrobione, zapytałem po prostu dla samej pewności, żeby nie musieć jeżdzić dwa razy do sklepu po uszczelkę
[ Dodano: 2018-12-19, 12:00 ]
Panowie to pytanko jeszcze, jakim olejem ją zalać? Poprzedni właściciel nie bardzo o nią dbał, bo w bagażniku znalazłem olej "Norauto" 5W30. Firmowo na pewno kupię lepszy, pytanie o to, czy lać dalej 5W30 czy zmienić?
[ Dodano: 2018-12-19, 12:00 ]
Panowie to pytanko jeszcze, jakim olejem ją zalać? Poprzedni właściciel nie bardzo o nią dbał, bo w bagażniku znalazłem olej "Norauto" 5W30. Firmowo na pewno kupię lepszy, pytanie o to, czy lać dalej 5W30 czy zmienić?
-
OnlineKrzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
-
OnlineKrzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
No niestety mi pociekło olejem po pierwszym odpaleniu silnika.xRead pisze:Niczym tej blaszki nie smarować ... Odtłuścić powierzchnię oraz skręcić równomiernie kluczem dynamometrycznym
Ta blaszka jest zbyt cieńka , teraz juz nie składam jej na sucho , tylko na reinzosil.
Oryginalna uszczelka podstawy była firmy elring i wygladała coś w podobie jak są wykonane uszczelki kolektora wydechowego, więc była o wiele , wiele grubsza niż ten chłam który jest sprzedawany teraz.