Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.0 ABT] długo kręci na ciepłym silniku

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
tomek9891234
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 18
Rejestracja: 25 lis 2018, 11:41

[B4 2.0 ABT] długo kręci na ciepłym silniku

Post autor: tomek9891234 » 14 sty 2019, 19:12

Witam serdecznie, mam problem z Audiczką [2.0ABT + LPG] , niedawno na forum pisałem o przerywaniu i falowaniu obrotów na zimnym silniku, pomogło wstawienie przekaźnika resetującego ECU. Teraz problem polega na ciężkim odpalaniu auta na ciepłym silniku, po postoju dłuższym niż 20-30 minut trzeba dłuuuugo kręcić, jak już załapie to wszystko jest okej. Po nocnym postoju wszystko jest idealnie. Problem występuje zarówno po jeździe na gazie jak i benzynie. Reduktor i elektrozawory LPG regenerowane były jakieś 8 tys. km temu więc raczej to nie ich wina, zwłaszcza że auto kręci długo również gdy jeżdżę tylko na benzynie. Auto jest po remoncie głowicy, wymianie rozrządu,nowy niebieski czujnik temperatury(nie najtańszy), świece, kable, kopułka, palec są nowe,nowy filtr paliwa, filtr powietrza(wszystko zmienione przy okazji "remontu") , pompa paliwa działa dobrze. Skończyły mi się już pomysły :/ Kabel sygnałowy LPG przeniosłem z cewki zapłonowej do kabiny na +12 po stacyjce, wyczytałem że podłączanie LPG na cewce może powodować problemy z opóźnionym domykaniem elektrozaworów przez co auto jest zalewane przez gaz ale nic to nie dało :/ Jak ma ktoś jakieś pomysły to będę wdzięczny :)
Ostatnio zmieniony 14 sty 2019, 20:06 przez tomek9891234, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3822
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 15 sty 2019, 07:44

Sprawdź jaką kompresję ma silnik, na ciepłym silniku, z przepustnicą w podłodze i wykręconymi świecami.

tomek9891234
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 18
Rejestracja: 25 lis 2018, 11:41

Post autor: tomek9891234 » 15 sty 2019, 17:10

Silnik jest po remoncie więc raczej nie ma co iść w stronę kompresji

szczepanek1313
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 190
Rejestracja: 08 sie 2012, 21:42
Lokalizacja: tarnow

Post autor: szczepanek1313 » 15 sty 2019, 18:42

Leo pisze:Sprawdź jaką kompresję ma silnik, na ciepłym silniku, z przepustnicą w podłodze i wykręconymi świecami.
dobrze ci radzi bo robiles remont glowicy a nie dolu co wyniika z opisu wiec sprawdz stan pierscieni

tomek9891234
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 18
Rejestracja: 25 lis 2018, 11:41

Post autor: tomek9891234 » 15 sty 2019, 19:54

Oki, sprawdzę to, dzięki za podpowiedzi ;)

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3822
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 15 sty 2019, 21:26

wszystko w temacie.
Tylko nie oszukuj przy pomiarze, i nie lej oleju do środka.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl