Witam szukałem szukałem i nie znalazłem...
Przymierzam sie do załozenia instalacji LPG do silnika AAH. Czy są tu jacyś biegli gazownicy co mogą doradzić jaki zestaw ciekawy złożyć? oraz interesuje mnie jak największa butla w koło, czy jest coś poza standardowym zbiornikiem 53l :?:
[2.8 AAH] jaka instalacja gazowa do V6
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4736
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Co do zbiornika to można by próbować wsadzić coś takiego z wielozaworem na zewnątrz (chyba powinno być miejsce na zewnątrz wnęki koło aby wielozawór mógł tam wystawać). https://www.agsiedlik.pl/ztp-650230-64l ... i3314.html
Tu ktoś pisał że wsadził torodidalny 650/230 59 litrów do avanta: https://audi80.pl/topics80/all-maks ... tm#1041538
Albo próbować wsadzić jeszcze coś wyższego jak np. https://www.agsiedlik.pl/ztp-650250-72l ... i1051.html
https://allegro.pl/kategoria/lpg-zbiorn ... t-1-1-0110
Tylko nie wiem czy dopłata około 200-300zł za tak nietypowy zbiornik jest warta tych dodatkowych 10 litrów.
Tu ktoś pisał że wsadził torodidalny 650/230 59 litrów do avanta: https://audi80.pl/topics80/all-maks ... tm#1041538
Albo próbować wsadzić jeszcze coś wyższego jak np. https://www.agsiedlik.pl/ztp-650250-72l ... i1051.html
https://allegro.pl/kategoria/lpg-zbiorn ... t-1-1-0110
Tylko nie wiem czy dopłata około 200-300zł za tak nietypowy zbiornik jest warta tych dodatkowych 10 litrów.
Wtryskiwacze od długiego baaaardzo czasu mam w swoich dwóch(i dwóch rodzinnych) po dwa komplety Hercules i Barracuda.
Nic, kompletnie nic im zarzucić nie mogę. Co jakiś czas wleję im do filterków denaturatu, żeby sobie popracowały na nim, ząbki umyły i tyle.
A skoro jesteśmy przy filerkach -polecam raz zapłacić więcej i cieszyć się jazdą. Filtry fazy lotnej z odstojnikiem na maź, wkładka filtrująca oddzielna. Np. twister. Porządne filtrowanie tego syfu co nam sprzedają jako paliwo(a nie ma nawet normy paliwowej, a jedynie techniczną i możemy się pocałować z wysokimi oktanami) jest niezwykle istotne.
Węże -ja używam Parkera. Nie do zabicia.
No i mała uwaga -jak na reduktorze jest napisane 150HP to nie liczyłbym na więcej niż 130, a jak 200 to może mieć 170. To zazwyczaj włoskie póldupki z kiepskich stopów więc warto dać zapas.
Sterownik? Popularny, znany i łatwy do ogarnięcia STAG
Byle nie Alaska i Valteki czerwone. Chyba ich już nie robią zresztą...
Nic, kompletnie nic im zarzucić nie mogę. Co jakiś czas wleję im do filterków denaturatu, żeby sobie popracowały na nim, ząbki umyły i tyle.
A skoro jesteśmy przy filerkach -polecam raz zapłacić więcej i cieszyć się jazdą. Filtry fazy lotnej z odstojnikiem na maź, wkładka filtrująca oddzielna. Np. twister. Porządne filtrowanie tego syfu co nam sprzedają jako paliwo(a nie ma nawet normy paliwowej, a jedynie techniczną i możemy się pocałować z wysokimi oktanami) jest niezwykle istotne.
Węże -ja używam Parkera. Nie do zabicia.
No i mała uwaga -jak na reduktorze jest napisane 150HP to nie liczyłbym na więcej niż 130, a jak 200 to może mieć 170. To zazwyczaj włoskie póldupki z kiepskich stopów więc warto dać zapas.
Sterownik? Popularny, znany i łatwy do ogarnięcia STAG
Byle nie Alaska i Valteki czerwone. Chyba ich już nie robią zresztą...
- Rastaman25
- Forum Audi 80
- Posty: 290
- Rejestracja: 03 gru 2011, 13:57
- Lokalizacja: Brzesko
Siemanderos. Tak dla alternatywy. Ja mam moją sunię na drugiej generacji + Blos.Zainstalowany jest między przepływką a przepustnicą. Auto mam już jakiś czas i nigdy mnie nie zawiódł.Pali od 11 do 13 lirów na 100km. Małe koszty eksploatacji i prosta obsługa. Zdjęcia silnika są na moim profilu.Pozdrawiam
-
- Forum Audi 80
- Posty: 29
- Rejestracja: 08 kwie 2018, 14:19
- Lokalizacja: Ostróda
- Rastaman25
- Forum Audi 80
- Posty: 290
- Rejestracja: 03 gru 2011, 13:57
- Lokalizacja: Brzesko