Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

SWAP z abt na ace

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4735
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 05 mar 2019, 12:05

ABT to wysoki blok bo głowica 8V jest niższa na zewnątrz. A ACE to niski blok, bo głowica 16V jest wyższa i nie mieściłaby się pod maską. Ludzie jak wkładają blok ABF (wysoki blok jak silniki 8V w 80tkach) do 80tki to maska styka się z kolektorem ssącym.

Nawet jak głowica wejdzie to ciekawe jaki stopień sprężania wyjdzie, bo pewnie pojemność komory spalania się różni między silnikami 8V a 16V. Jak mnie pamięć nie myli to 16stki mają większe wgłębienie w głowicy ale wyższy tłok.
Ostatnio zmieniony 05 mar 2019, 18:53 przez maciek889, łącznie zmieniany 1 raz.

BLUE 80B4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 184
Rejestracja: 30 sty 2019, 15:12
Imię: Jakub
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Krzywiń

Post autor: BLUE 80B4 » 05 mar 2019, 17:40

Czyli wychodzi nato ze jesli bym załozyl glowice z abt to tlok spotka sie z zaworami? Czy niema szansy bo jestem ciekawy .

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 05 mar 2019, 18:37

ACE to 16v / ABT 8v

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl