ABT to wysoki blok bo głowica 8V jest niższa na zewnątrz. A ACE to niski blok, bo głowica 16V jest wyższa i nie mieściłaby się pod maską. Ludzie jak wkładają blok ABF (wysoki blok jak silniki 8V w 80tkach) do 80tki to maska styka się z kolektorem ssącym.
Nawet jak głowica wejdzie to ciekawe jaki stopień sprężania wyjdzie, bo pewnie pojemność komory spalania się różni między silnikami 8V a 16V. Jak mnie pamięć nie myli to 16stki mają większe wgłębienie w głowicy ale wyższy tłok.
SWAP z abt na ace
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko