[B4 2.3 NG] Nie mogę wywołać kodów błyskowych
- Jarewa
- Forum Audi 80
- Posty: 8403
- Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
- Imię: Jarek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Głogów
Czujnik stukowy generuje impuls każdy zapłon w cylindrze to impuls jeżeli jest czysty bez spalania stukowego to jest to impuls małego napięcia, jezeli występuje spalanie stukowe to jest to impuls poszarpany.
A bład mówi że nie widzi pracy czujnika przyczyn moze byś dużo nawet źle przykrecony czujnik.
A bład mówi że nie widzi pracy czujnika przyczyn moze byś dużo nawet źle przykrecony czujnik.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 57
- Rejestracja: 08 lis 2016, 18:52
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11730
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
pawslaw1601, na forum masa tematów, przykład topics101/80-b4-20-abkkody-migowe-t3776.html co prawda w abk'u akurat tego nie uczynisz więc to ktoś tu błędnie podał, no ale chodzi o zasadę.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 57
- Rejestracja: 08 lis 2016, 18:52
- Jarewa
- Forum Audi 80
- Posty: 8403
- Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
- Imię: Jarek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Głogów
Tak pytam bo pwenie ktos przegrzebał przepustnicę to standard przy lpg... A błąd o tym informuję nie masz stabilizacji obrotów... Masz do sprawdzenia styk zamknięcia przepustnicy jest pod przepustnicą... Sprawdż czy nie działanie jej to efekt przestawienia przepustnicy czy poprostu styk popsuty albo wiazka.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 57
- Rejestracja: 08 lis 2016, 18:52
Kiedyś już sprawdzałem działanie czujnika położenia przepustnicy zgodnie z książką Korpa więc pewnie to wina wiązki ale dla pewności jeszcze raz pomierze czujnik i dopiero potem sprawdzę ciągłość przewodów i czy nie mają zwarcia. Mechaniczne czujnik zamknięcia jest raczej sprawny bo słychać to cykniecie przy lekkim uchyleniu przepustnicy.