Audi 80 B3/B4
- Bebeszek
- Forum Audi 80
- Imię: Pawel
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
Audi 80 B3/B4
Witajcie! Zwracam się z prośbą do Was o doradzenie w sprawie kupna Audi 80. W rodzinie mam od 11 lat poczciwą babcię B3 z 89' roku z silnikiem 1.8 90km na monowtrysku. Przeszła już swoje ale daleka historia. Mam sentyment co do Audi 80, także mam w planach kupna Audi 80 B3/B4. W ubiegłym roku szukałem ponad miesiąc takowej 80'tki, lecz na oględzinach przy kupnie marnie wychodziły, także musiałem się skusić okazyjnie na Alfę 147. Teraz w tym roku na początek lata planuję kupić Audi 80, obojętnię czy B3 czy B4, tylko z tych modeli mnie interesuje. i teraz mam pytanie, czy na rok 2019 opłaci mi się kupić b3 czy b4 ? Auto ma służyć do jazdy codziennej (praca) i to dalszych tras (weekendy potrafię zrobić ok. 300km). Znam się na mechanice i elektronice bo jestem po szkole samochodowej na profilu elektromechanik. Jakbym chciał kupić model b3 to jedynie 1.8 90km na monowtrysku, a jak z B4 to jedynie 2.0 ABK 115km. Audi na pewno z LPG bym kupił, diesel jakoś mnie odpycha i mnie nie przemawia. Chciałbym prosić o sugestie od Was czy kupić warto takie Audi ? Co do aut, to wolę klasyki, własnie Audi 80. Pozdrawiam!
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Imię: Krzysiek
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Imię: Piotr
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
dziwne pytanie do fanów bądź co bądź marki i modelu, raczej sam sobie powinieneś na nie odpowiedziećBebeszek pisze:czy na rok 2019 opłaci mi się kupić b3 czy b4 ?
hm i taka mała rada jeszcze jak chcesz jeździć w dalsze trasy to lepiej nie oszczędzać na zakupie bo się okaże że trzeba będzie sporo włożyć by tym w dalsze trasy latać. Nie jeden już się na tym przejechał.
- cyssiek
- Forum Audi 80
- Imię: Krzysztof
Pytanie o opłacalność kupna B4 na forum audi 80 jest nie na miejscu Kupuj najlepsze jakie możesz,
i tak wpieprzysz w nie dużo