Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.8 AAH] szarpie na ciepłym

Wszystko co tyczy się silników V6
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
chodor
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 182
Rejestracja: 26 cze 2011, 01:51
Lokalizacja: Oława
Kontakt:

[B4 2.8 AAH] szarpie na ciepłym

Post autor: chodor » 10 sty 2019, 23:00

Siemanko Pany i Panewki!!

Mam problem z moim AAH...
a mianowicie... silnik wraz ze wzrostem temperatury zaczyna mi "skakać" czy tam "szarpać" tak jakby się dławił...
na zimnym pracuje normalnie !!!

zjawisko występuje tylko podczas przyśpieszania... jak jadę stałą prędkością (albo bardzo ale to bardzo powoli przyśpieszam) to jedzie normalnie...

i generalnie czym wyższa temperatura silnika tym mocniej ( więcej ) tego szarpania...

występuje zarówno na LPG jak i PB

co to może być? ktoś miał coś podobnego?

mrowa119
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8
Rejestracja: 31 mar 2017, 07:37

Post autor: mrowa119 » 19 mar 2019, 14:15

Hej,

Uporałeśsięz problemem ?

Kogutiru
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 172
Rejestracja: 17 gru 2017, 20:07
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 AGG+lpg
Lokalizacja: Legnica

Post autor: Kogutiru » 19 mar 2019, 15:24

Mam taki sam problem lecz w silniku abk aktualnie sprawdziłem u siebie ze jak oszukam czujnik temp wody od kompa to jest w porządku
Oszukałem go robiąc test podłączyłem opornik o wartości odpowiadającej 89°C i problem występował zanim sie zagrzał

Awatar użytkownika
chodor
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 182
Rejestracja: 26 cze 2011, 01:51
Lokalizacja: Oława
Kontakt:

Post autor: chodor » 21 mar 2019, 02:15

Nie! Nie uporałem się!
Aktualnie auto stoi pod wiatą i czeka na decyzje ;) co dalej ;)
Generalnie podejrzewam, że bez remontu bądź swapa się nie obejdzie gdyż iż ponieważ chyba wszystkie "optymistyczne wersje" zostały wyczerpane ;)

Wymienione zostały:
*świece
*kable
*cewka
*czujnik temp od ECU

Silnik długo pracował na gazie bo od 2009r... więc bardzo prawdopodobne, że po prostu przyszedł jego czas...
dodatkowo od momentu zakupu miał problemy ze sprężaniem (których podczas zakupu nie stwierdziłem- my bad) no i ewidentnie poprzedni właściciele nie oszczędzali auta ;( co stwierdziłem dopiero podczas eksploatacji auta... oczywiście moja wina bo tak to jest jak się człowiek napali na 2.8 v6 i nie zwraca uwagi na szczegóły ;)


także z racji, że aktualnie mam czym jeździć to B4 czeka grzecznie na decyzje o jej przyszłości ;) bo jeszcze nie zapadła ;)
pozdrawiam

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki V6”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl