[B4 1.9 1Z 90KM] Audi b4 1.9 tdi 90km dużo pali
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
- Kostek9626
- Forum Audi 80
- Posty: 102
- Rejestracja: 19 kwie 2018, 19:23
- Lokalizacja: Elblag
To przy ilu obrotach powinna turbawka ladowac??ja mam tam wszystko ori...jak powinny wygladac te bloki pomiarowe??i ktory z nich to temp paliwa??jaka tam powinna byc wartosc na rozgrzanym motoze??slabe doladowanie raczej niejest problemem szarpania przy chamowaniu silnikiem i w dodatku przy tak malych obrotach moze to brak EGRa takie zeczy powoduje??czy raczej nie??jakies sugestie co spr??
[ Dodano: 2019-03-24, 15:35 ]
Niby vcds zmienia na te drugie nastawy (04) ale nic sie nie zmienia pozatym ze kontrolka silnika sie swieci...
[ Dodano: 2019-03-24, 15:42 ]
Koles w sharanie na pierburgu mial jakas inna pompe zalozona bo stara sie zkonczyla a jakis majster mu pompe o innych nr zazucil i wszystko bylo ok pozatym ze mu duzo palil ale ile i jaka tam historia to niewiem. Wiem ze zmienil pompe na taka o takich samych nr jak mial wczesniej i spalanie powrucilo do normy a te moja auto bylo naprawiane wlasnie u tego majstra przed moja kadencja.czy jak zazuce tu nr pompy to ktos mi powie czy to od mojego autka jest??
[ Dodano: 2019-03-24, 15:35 ]
Niby vcds zmienia na te drugie nastawy (04) ale nic sie nie zmienia pozatym ze kontrolka silnika sie swieci...
[ Dodano: 2019-03-24, 15:42 ]
Koles w sharanie na pierburgu mial jakas inna pompe zalozona bo stara sie zkonczyla a jakis majster mu pompe o innych nr zazucil i wszystko bylo ok pozatym ze mu duzo palil ale ile i jaka tam historia to niewiem. Wiem ze zmienil pompe na taka o takich samych nr jak mial wczesniej i spalanie powrucilo do normy a te moja auto bylo naprawiane wlasnie u tego majstra przed moja kadencja.czy jak zazuce tu nr pompy to ktos mi powie czy to od mojego autka jest??
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
- Kostek9626
- Forum Audi 80
- Posty: 102
- Rejestracja: 19 kwie 2018, 19:23
- Lokalizacja: Elblag
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Kod: Zaznacz cały
9. TEMPERATURA PALIWA:
* powinny być wartości pomiędzy 91-146 ( 20,0-50,0`C )
wartość 60 w logach odpowiada temperaturze paliwa 3,1`C
wartość 70 w logach odpowiada temperaturze paliwa 8,5`C
wartość 80 w logach odpowiada temperaturze paliwa 14,0`C
wartość 90 w logach odpowiada temperaturze paliwa 19,5`C
wartość 100 w logach odpowiada temperaturze paliwa 24,9`C
wartość 110 w logach odpowiada temperaturze paliwa 30,4`C
wartość 120 w logach odpowiada temperaturze paliwa 35,8`C
wartość 130 w logach odpowiada temperaturze paliwa 41,3`C
wartość 140 w logach odpowiada temperaturze paliwa 46,7`C
wartość 150 w logach odpowiada temperaturze paliwa 52,2`C
wartość 160 w logach odpowiada temperaturze paliwa 57,6`C
wartość 170 w logach odpowiada temperaturze paliwa 63,1`C
wartość 180 w logach odpowiada temperaturze paliwa 68,5`C
- Kostek9626
- Forum Audi 80
- Posty: 102
- Rejestracja: 19 kwie 2018, 19:23
- Lokalizacja: Elblag
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11730
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
Kostek9626, przecież Ci napisał kolega wyżej, blok 9
zresztą masz napisane w pocie powyżej twojego tylko troszkę chęci by zajrzeć https://audi80.pl/topics87/diagnost ... t93528.htm
zresztą masz napisane w pocie powyżej twojego tylko troszkę chęci by zajrzeć https://audi80.pl/topics87/diagnost ... t93528.htm
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
- Kostek9626
- Forum Audi 80
- Posty: 102
- Rejestracja: 19 kwie 2018, 19:23
- Lokalizacja: Elblag
Sorki nie widzialem tego linku.dziekuje napewno sie przyda bd mial chwile to zajze w te parametry...
[ Dodano: 2019-03-25, 18:18 ]
Dzisiaj podpielem vcds i
[ Dodano: 2019-03-25, 18:21 ]
Dawka byla na 10 chociaz w sobote ustawialem 13-14
[ Dodano: 2019-03-25, 18:27 ]
Dawke poprawilem jak widac.pokusilo mnie tez zeby zajzec pod kopulke nastawnika a tam nawet jednego opilka nie bylo ale dmuchnolem sprezarka psiklem kontakt sprajem na potencjometr i popuscilem te 4x nakretki od potencjometru i przesunolem go lekko w bok tak zeby szczotki nie chodzily po tych samych sciezkach chodz nastawnik ma jakies 3-4 lata byl kupiony nowy w aso. I auto jakby zwawsze sie zdaje ale moze to moja autosugestia przestalo szarpac jak chamuje silnikiem na 2 biegu ale na 3 jak chamuje silnikiem to czuc szarpanie w zakresie 1200-1000obr co o tym myslicie??
[ Dodano: 2019-03-25, 18:33 ]
No i szarpanie jest zdecydowanie mniejsze teraz w likend jak sie bardziej przyjzalem spr to jak przyspieszalem dajmy na to do 120 i zaczynalem jechac stala predkoscia to bylo czuc takie delikatne a nawet bardzo delikatne szarpanie teraz tego niema no i jak chamowalem silnikem to delikatne szarpanie bylo w calym zakresie obrotow ale dosyc mocno szarpalo przy 1200obr i mniej teraz jest zdecydowana poprawa ale dalej te szarpanie wystepuje.czyzby to nastawnik??czy pompa??kat wtrysku zmienia sie jak gazuje...brak pomyslow juz mam...
[ Dodano: 2019-03-25, 18:34 ]
No i szarpanie jest zdecydowanie mniejsze teraz w likend jak sie bardziej przyjzalem spr to jak przyspieszalem dajmy na to do 120 i zaczynalem jechac stala predkoscia to bylo czuc takie delikatne a nawet bardzo delikatne szarpanie teraz tego niema no i jak chamowalem silnikem to delikatne szarpanie bylo w calym zakresie obrotow ale dosyc mocno szarpalo przy 1200obr i mniej teraz jest zdecydowana poprawa ale dalej te szarpanie wystepuje.czyzby to nastawnik??czy pompa??kat wtrysku zmienia sie jak gazuje...brak pomyslow juz mam...
[ Dodano: 2019-03-25, 18:35 ]
Ta temp paliwa 157 chyba w pozo jest??
[ Dodano: 2019-03-25, 18:39 ]
A przeplywka nie zaduzo pokazuje u kolegi widze jest mniejsza wartosc o kilkadziesiat jednostek??
[ Dodano: 2019-03-25, 18:40 ]
Czy ten bosch nieszczesny tak ma??w sumie to niewiem jeszcze jak ze spalaniem...
[ Dodano: 2019-03-25, 18:18 ]
Dzisiaj podpielem vcds i
[ Dodano: 2019-03-25, 18:21 ]
Dawka byla na 10 chociaz w sobote ustawialem 13-14
[ Dodano: 2019-03-25, 18:27 ]
Dawke poprawilem jak widac.pokusilo mnie tez zeby zajzec pod kopulke nastawnika a tam nawet jednego opilka nie bylo ale dmuchnolem sprezarka psiklem kontakt sprajem na potencjometr i popuscilem te 4x nakretki od potencjometru i przesunolem go lekko w bok tak zeby szczotki nie chodzily po tych samych sciezkach chodz nastawnik ma jakies 3-4 lata byl kupiony nowy w aso. I auto jakby zwawsze sie zdaje ale moze to moja autosugestia przestalo szarpac jak chamuje silnikiem na 2 biegu ale na 3 jak chamuje silnikiem to czuc szarpanie w zakresie 1200-1000obr co o tym myslicie??
[ Dodano: 2019-03-25, 18:33 ]
No i szarpanie jest zdecydowanie mniejsze teraz w likend jak sie bardziej przyjzalem spr to jak przyspieszalem dajmy na to do 120 i zaczynalem jechac stala predkoscia to bylo czuc takie delikatne a nawet bardzo delikatne szarpanie teraz tego niema no i jak chamowalem silnikem to delikatne szarpanie bylo w calym zakresie obrotow ale dosyc mocno szarpalo przy 1200obr i mniej teraz jest zdecydowana poprawa ale dalej te szarpanie wystepuje.czyzby to nastawnik??czy pompa??kat wtrysku zmienia sie jak gazuje...brak pomyslow juz mam...
[ Dodano: 2019-03-25, 18:34 ]
No i szarpanie jest zdecydowanie mniejsze teraz w likend jak sie bardziej przyjzalem spr to jak przyspieszalem dajmy na to do 120 i zaczynalem jechac stala predkoscia to bylo czuc takie delikatne a nawet bardzo delikatne szarpanie teraz tego niema no i jak chamowalem silnikem to delikatne szarpanie bylo w calym zakresie obrotow ale dosyc mocno szarpalo przy 1200obr i mniej teraz jest zdecydowana poprawa ale dalej te szarpanie wystepuje.czyzby to nastawnik??czy pompa??kat wtrysku zmienia sie jak gazuje...brak pomyslow juz mam...
[ Dodano: 2019-03-25, 18:35 ]
Ta temp paliwa 157 chyba w pozo jest??
[ Dodano: 2019-03-25, 18:39 ]
A przeplywka nie zaduzo pokazuje u kolegi widze jest mniejsza wartosc o kilkadziesiat jednostek??
[ Dodano: 2019-03-25, 18:40 ]
Czy ten bosch nieszczesny tak ma??w sumie to niewiem jeszcze jak ze spalaniem...
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11730
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
Kostek9626, jak mi nadal będziesz tak dopisywał to jednego posta i ciągle go 8-10 odświeżał w przeciągu 20 minut dostaniesz ban - edytujesz post i tyle jak o czymś zapomniałeś a chcesz dopisać.
Takie rzeczy można robić ale w poście po np kilku dnach czy chodź by godzinach a nie w przeciągu kilkunastu minut.
Takie rzeczy można robić ale w poście po np kilku dnach czy chodź by godzinach a nie w przeciągu kilkunastu minut.
- Kostek9626
- Forum Audi 80
- Posty: 102
- Rejestracja: 19 kwie 2018, 19:23
- Lokalizacja: Elblag
Spox sorki
A powiedzcie mi koledzy czy takie dziwaczne bledy sa normalne??zauwazylem ze pojawia sie takie cos po kazdym zgaszeniu i wlaczeniu ponownie zaplonu.niestety nigdzie nie znalazlem czy to jest normalne ani niemam nikogo z silnikiem 1z z ster 8bit zeby zobaczyc czy sterownik generuje takie dziwactwa.moze to normalne??moze wskazuje na uszkodzenie ster??a moze brak jakiegos napiecia bodz masy??co myslicie?? I wiem ze to nie temat o szarpaniu ale mysle ze ma to zwiazek z wysokim spalaniem a nigdzie na tym forum ani na innych nie znalazlem odpowiedzi/podpowiedzi na nurtujace mnie pytania a mianowicie czy nastawnik moze szarpac przy chamowaniu silnikiem??wszystkie opisane problemy sa przy dodawaniu gazu badz na biegu jalowym...jest jeszcze jedna taka zecz a mianowicie gdy silnik sie rozgrzeje to czasem na biegu jalowym zmienia prace tak jakby zmienil kat wtrysku albo dawke nie to ze zaczyna gozej chodzic tylko czuc pod tylkiem takie zatrzepanie chwilowe bardzo podobne jest wtedy gdy wlaczaja sie wentylatory ale wtydy slysze w kabinie zalaczajacy je przekaznik. Sam juz niewiem czy to wszystko jest powiazane ze soba czy mam miliony usterek w silniku.motor i pompa raczej sa wpozo skoro przy temp -15 swiec moge zapomniec podgrzac a przekreci z dwa razy silnikem i pali jak zlotko.jak rozgrzany na postoju moge gazowac do oporu i puszcza tylko delikatnego niebieskiego dymka.
A powiedzcie mi koledzy czy takie dziwaczne bledy sa normalne??zauwazylem ze pojawia sie takie cos po kazdym zgaszeniu i wlaczeniu ponownie zaplonu.niestety nigdzie nie znalazlem czy to jest normalne ani niemam nikogo z silnikiem 1z z ster 8bit zeby zobaczyc czy sterownik generuje takie dziwactwa.moze to normalne??moze wskazuje na uszkodzenie ster??a moze brak jakiegos napiecia bodz masy??co myslicie?? I wiem ze to nie temat o szarpaniu ale mysle ze ma to zwiazek z wysokim spalaniem a nigdzie na tym forum ani na innych nie znalazlem odpowiedzi/podpowiedzi na nurtujace mnie pytania a mianowicie czy nastawnik moze szarpac przy chamowaniu silnikiem??wszystkie opisane problemy sa przy dodawaniu gazu badz na biegu jalowym...jest jeszcze jedna taka zecz a mianowicie gdy silnik sie rozgrzeje to czasem na biegu jalowym zmienia prace tak jakby zmienil kat wtrysku albo dawke nie to ze zaczyna gozej chodzic tylko czuc pod tylkiem takie zatrzepanie chwilowe bardzo podobne jest wtedy gdy wlaczaja sie wentylatory ale wtydy slysze w kabinie zalaczajacy je przekaznik. Sam juz niewiem czy to wszystko jest powiazane ze soba czy mam miliony usterek w silniku.motor i pompa raczej sa wpozo skoro przy temp -15 swiec moge zapomniec podgrzac a przekreci z dwa razy silnikem i pali jak zlotko.jak rozgrzany na postoju moge gazowac do oporu i puszcza tylko delikatnego niebieskiego dymka.