[B4 2.0 ABT] Jaki olej do 2.0 ABT
-
- Forum Audi 80
- Posty: 184
- Rejestracja: 30 sty 2019, 15:12
- Imię: Jakub
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Krzywiń
[B4 2.0 ABT] Jaki olej do 2.0 ABT
Witam jaki olej lac do silnika z gazem 2.0 instalacja STAG 2 303 tys KKm silnik w dobrym stanie bez zadnych wyciekow cisnienie na cylindrach 8,5/8,4/8,5/8,6 olej jaki był zalany to 15w40 czy 10w40 moge wlewać nie bierze oleju jak narazie .
Lazurowe AUDI B+G - audi-80-90-b4/smerfetka-by-johny-t106932.html
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5442
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
-
- Forum Audi 80
- Posty: 184
- Rejestracja: 30 sty 2019, 15:12
- Imię: Jakub
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Krzywiń
Jutro jeszcze raz sprawdze cisnienie bo moje do sprawdzania ma wejscie uszkoczone i byc moze oszukuje jutro napisze co i jak bo niemozliwe zeby trup byl bo zbiera sie jak głupi a wiem ze silnik jest po remoncie bo auto kupione bo nawet faktury ma
Lazurowe AUDI B+G - audi-80-90-b4/smerfetka-by-johny-t106932.html
- Leo
- Forum Audi 80
- Posty: 3792
- Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
- Imię: Adam
- Model: Inny
- Nadwozie: Coupe quattro
- Silnik: 2,2 3B
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
no, dobrze zmierz, bo takie ciśnienie to...
A po drugie... remont remontowi nierówny... wymiana pierścieni to nie remont.
A po drugie... remont remontowi nierówny... wymiana pierścieni to nie remont.
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...
Audi Way of Life!
iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...
Audi Way of Life!
iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000
- Ven0n
- Forum Audi 80
- Posty: 265
- Rejestracja: 23 cze 2018, 12:22
- Imię: Kamil
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: ŚLUNSK
Ciśnienia mogę zgadywać że to jakaś pomyłka przy pomiarze - to średnio możliwe że wszystkie naraz mają 8 barów z dokładnością +-0.2 bara, tym bardziej że samochód konkretnie przyśpiesza jak deklaruje kolega.
Mój ABT chodzi na 5W40, myślę że nawet lepiej niż na 10w40 ale to może też kwestia firmy.
Na upalne lato możesz nawet się pokusić 10w50 też będzie działać.
Fabryka i producenci olei dopuszczają stosowanie nawet od 5W30 przez 0W40 aż po 15W50, wystarczy wejść w dowolną stronę producenta oleju i zakładka "Dobierz olej"
Mój ABT chodzi na 5W40, myślę że nawet lepiej niż na 10w40 ale to może też kwestia firmy.
Na upalne lato możesz nawet się pokusić 10w50 też będzie działać.
Fabryka i producenci olei dopuszczają stosowanie nawet od 5W30 przez 0W40 aż po 15W50, wystarczy wejść w dowolną stronę producenta oleju i zakładka "Dobierz olej"
-
- Forum Audi 80
- Posty: 1042
- Rejestracja: 21 sie 2017, 22:04
- Imię: Łukasz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Rumia
Jak dla mnie trochę dziwne ciśnienia, skoro oleju nie bierze. Przy zużytych pierścieniach spala olej i od razu jednocześnie kompresja jest podwyższona lub idzie w dół względem nominału. Ponowić pomiar.
Druga sprawa z tym remontem jak ktoś wspomniał - jaki był zakres prac? A czemu wymiana pierścieni to nie remont, jak choćby np. same szklanki i uszczelniacze zaworowe wymienił to przecież w pewnym sensie to też jest remont, potrafi znacznie uzdrowić działanie silnika. Ja już kilka razy pisałem jak w Golfie przy okazji wymiany uszczelki głowicy docierałem zawory pastą (myślę, że jak kompresja OK to można akurat pominąć) i tatko wymienił uszczelniacze, dosłownie przestał kopcic i chlać olej - ubywały potem bardzo minimalne ilości.
Druga sprawa z tym remontem jak ktoś wspomniał - jaki był zakres prac? A czemu wymiana pierścieni to nie remont, jak choćby np. same szklanki i uszczelniacze zaworowe wymienił to przecież w pewnym sensie to też jest remont, potrafi znacznie uzdrowić działanie silnika. Ja już kilka razy pisałem jak w Golfie przy okazji wymiany uszczelki głowicy docierałem zawory pastą (myślę, że jak kompresja OK to można akurat pominąć) i tatko wymienił uszczelniacze, dosłownie przestał kopcic i chlać olej - ubywały potem bardzo minimalne ilości.
Był - wierny Golf III 1.8 AAM 1991 "Łaciatek"
Jest - równie wierna 80 B4 2.0 ABK 1993 "kombi-limuzyna"
Szanuj swoją Osiemdziesiątkę - ich już nie przybędzie...
Jest - równie wierna 80 B4 2.0 ABK 1993 "kombi-limuzyna"
Szanuj swoją Osiemdziesiątkę - ich już nie przybędzie...
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5442
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
-
- Forum Audi 80
- Posty: 184
- Rejestracja: 30 sty 2019, 15:12
- Imię: Jakub
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Krzywiń
Oki podjechalem do mechanika i za darmo mi zmierzyl i wyszlo ze ma
1.11.8
2.11.6
3.11,6
4.11,6
Poprzednie wartosci były spowodowanie nietyle ze bylo zle wkrecone ale tez tym ze miernik oszukiwal bo wezyk byl dziurawy i niemogł nabic odpowiedniego cisnienia. Mechanik stwierdzil ze mam sb kupic porzadny a nie jakis chiński badziew ... A visnienie podrecznikowo i według niego moze byc 10w40 ale 15w40 tez niezaszkodzi tak wiec juz sam nwm jaki olej
[ Dodano: 2019-03-29, 00:17 ]
Remont silnika byl kompletny (szlif bloku wal nominal aby spolerowany ,nowe panewki glowne ,korbowodowe ,wszystkie uszczelki i uszczelniacze ,nowe tloki i korbowody +pierscienie , glowica bo remoncie tez kapitalnym nowe uszczelniacze zawory ,planowanie i do tego dobrana odpowiednia uszczelka bo blok tez planowany w sumie silnik poprzedniego własciciela pochlonoł wiecej niz jest warte to auto
1.11.8
2.11.6
3.11,6
4.11,6
Poprzednie wartosci były spowodowanie nietyle ze bylo zle wkrecone ale tez tym ze miernik oszukiwal bo wezyk byl dziurawy i niemogł nabic odpowiedniego cisnienia. Mechanik stwierdzil ze mam sb kupic porzadny a nie jakis chiński badziew ... A visnienie podrecznikowo i według niego moze byc 10w40 ale 15w40 tez niezaszkodzi tak wiec juz sam nwm jaki olej
[ Dodano: 2019-03-29, 00:17 ]
Remont silnika byl kompletny (szlif bloku wal nominal aby spolerowany ,nowe panewki glowne ,korbowodowe ,wszystkie uszczelki i uszczelniacze ,nowe tloki i korbowody +pierscienie , glowica bo remoncie tez kapitalnym nowe uszczelniacze zawory ,planowanie i do tego dobrana odpowiednia uszczelka bo blok tez planowany w sumie silnik poprzedniego własciciela pochlonoł wiecej niz jest warte to auto
Lazurowe AUDI B+G - audi-80-90-b4/smerfetka-by-johny-t106932.html
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga